افاضات جدید دستیار ویژه:

یونسی: عملکرد صدا و سیما در انصراف از یارانه کاملا جهت‌دار بود!

علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور، صداو سیما را متهم کرد که در موضوع دعوت مردم برای انصراف از دریافت یارانه کاملا جهت‌دار عمل کرده است!
کد خبر: ۶۷۶۰۶۴
یونسی: عملکرد صدا و سیما در انصراف از یارانه کاملا جهت‌دار بود!

وی که طی ماه‌های اخیر با اظهارات خود حاشیه‌ها و دردسرهایی را برای دولت روحانی رقم زده است در گفت‌و‌گو با سایت جماران می‌گوید: متاسفانه صداوسیما در جایگاه اپوزیسیون نسبت به دولت عمل می‌کند در حالی که صداو سیما اصولا باید حامی رئیس‌جمهور باشد. یونسی که اخیرا در اظهاراتی جنجال برانگیز خواستار بازگشت آرم شیروخورشید به پرچم هلال‌احمر شده و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت در ادامه اظهاراتش تصریح می‌کند:‌دولت نسبت به رفتار صداوسیما در قبال دولت نقدهای جدی دارد.

وی یکی از دلایل نارضایتی خود از رادیو و تلویزیون را عدم پوشش مناسب سفرهای استانی رئیس‌جمهور به ایلام معرفی می‌کند. این ادعاها در شرایطی مطرح می‌شود که صداوسیما به اعتراف شخص رئیس‌جمهور،‌معاون اجرایی، معاون اول،‌وزیر ارتباطات، وزیر تعاون و وزیر بهداشت و... عملکرد قابل تقدیری در اجرای مرحله دوم هدفمندی داشته و اخبار آن نیز منتشر شده است.

سفرهای استانی رئیس‌جمهور نیز با تدارکی وسیع و اعزام تیم‌های متعدد و مجهز مورد پوشش و پخش قرار گرفته و در همان مقطع گزارش آن در رسانه‌ها منتشر شده است. رسانه‌های دلسوز و صاحبنظران بارها در اعتراض به سخنان آقای یونسی که بیشتر به حاشیه‌سازی علیه دولت کمک می‌کند تا حل مشکل خواستار توجه رئیس جمهور به این حوزه شده‌اند. (روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها