مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، درباره رگبار باران، رعد و برق و تگرگ در کشور هشدار داد. پیش بینی می شود در روزهای یکشنبه و دوشنبه، رودخانه ها در دامنه های البرز، استان های سمنان، گلستان، خراسان شمالی، رضوی و شمال کرمان، سیلابی شود.
کد خبر: ۶۷۰۲۷۲
هشدار سیلاب در مناطق مختلف کشور

به گزارش شبکه خبر، احد وظیفه افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، بارش شدید کوتاه مدت، رعد و برق و تگرگ در روز یکشنبه در دامنه‌ های البرز، در شمال استان سمنان و جنوب گلستان و استان‌ های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال کرمان، و در روز دوشنبه در استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس، پیش بینی می شود رودخانه و مسیل‌ها در این مناطق سیلابی شود.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا روز سه‌شنبه در نیمه شرقی کشور،‌ بخش‌هایی از نواحی مرکزی و ارتفاعات شرقی البرز و شرق دریای خزر، در ساعت بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، رعد و برق و در برخی مناطق با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارش‌ها محدود نوار شرقی کشور است.

به گفته مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، روز دوشنبه شدت بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و کرمان رخ می دهد.

وی گفت: آسمان تهران نیز در روز دوشنبه کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی شده است که کمینه و بیشینه دما در این روز به 20 و 27 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

همچنین در روز سه‌شنبه، آسمان پایتخت کمی ابری در ارتفاعات نیمه ابری با وزش باد خواهد بود که کمینه و بیشینه دما در این روز به 21 و 29 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها