فرانتس بکن باوئر اسطوره ی فوتبال آلمان و رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بایرن چنید هفته است که دچار مشکل بوده و شکست سنگین مقابل رئال مادرید جای تعجب نداشت.
کد خبر: ۶۶۸۸۷۷
بکن باوئر: فروپاشی بایرن از هفته های قبل آغاز شده بود

سایت جام جم ورزشی - بایرن مونیخ در فصل جاری رکورد شکنی کرد و در ماه آوریل قهرمانی خود در بوندس لیگا را قطعی کرد آن ها پس از کسب این عنوان، رکورد 53 بازی بدون شکست در بوندس لیگا را از دست دادند و با نمایشی ضعیف در هفته های بعدی لیگ ظاهر شدند و حال نیز با شکست در مجموع 5 بر 0 مقابل رئال رویای تکرار قهرمانی را از دست رفته می بینند.
با اینکه شاگردان پپ گواردیولا هنوز می توانند با قهرمانی در جام حذفی یک عنوان دیگر را به افتخارات خود اضافه کنند اما بکن باوئر امید چندانی ندارد و بایرن را در مسیر صحیحی نمی بیند.
فرانتس بکن باوئر که با کانال تلویزیونی اسکای صحبت می کرد در مورد این شکست گفت:" بایرن در مسیر درستی قرار ندارد و این چیزی است که ما هفته ها است شاهد آن هستیم این بسیار ناامید کننده است."
" از آوگست فصل قبل تا پیش از کسب عنوان قهرمانی آن ها در بهترین سطح بازی کردند و بسیار برجسته بودند پس از آن بود که ضعف عدم تمرکز آغاز شد و تا حالا نیز ادامه دارد."
بایرن در 10 بازی گذشته ی خود تنها 4 بار به پیروزی رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها