هفته سی و ششم سری آ ایتالیا

یوونتوس قهرمان شد

دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری دو دیدار انجام شد که طی آن تیم های بنفیکا و سویا راهی دیدار فینال تورین شدند.
کد خبر: ۶۶۹۲۸۵
بنفیکا 9 نفره یوونتوس را حذف کرد و فینالیست شد

تیم فوتبال یوونتوس در حضور بیش از 45 هزار تماشاگر ورزشگاه یوونتوس آره نا نتوانست مقابل بنفیکایی که در دقایق پایانی 9 نفره شده بود نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل کسب کند تا از رسیدن به دیدار فینال که قرار است در ورزشگاه خانگی اش انجام شود بازبماند.

انزو پرز بازیکن بنفیکا در دقیقه 67 بازی به دلیل خطا روی آرتورو ویدال کارت زرد دوم را دریافت و از بازی اخراج شد. در دقایق پایانی بازی هم اسکیل گارای مصدوم شد و از بازی بیرون رفت، با توجه به اینکه بنفیکا 3 تعویض خود را انجام داده بود در دقایق پایانی 9 نفره به بازی ادامه داد.

یوونتوس در این دیدار همه کار برای رسیدن به گل انجام داد اما در نهایت نتوانست دروازه حریف را باز کند. به این ترتیب بنفیکا که در دیدار رفت در پرتغال با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیده بود با توجه به کسب تساوی بدون گل در دیدار برگشت در مجموع با همان نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و راهی فینال لیگ اروپا شد.

در دیگر دیدار سویا که در دیدار رفت والنسیا را دو بر صفر شکست داده بود در دیدار برگشت تا دقیقه 4+90 با نتیجه 3 بر صفر از والنسیا عقب بود اما گل دقیقه 5+90 استفان امبیا با ضربه سر سویا را به فینال رقابتها رساند.

در این دیدار سوفیان فغولی (14)، یوناس اولیویرا (26) و جرمی متیو (70) والنسیا را پیش انداختند اما امبیا در دقیقه 5+90 نتیجه را 3 بر یک کرد. دو تیم در پایان به تساوی 3 بر 3 دست یافتند اما گل زده سویا در خانه والنسیا این تیم را به فینال تورین رساند.

فینال رقابتهای لیگ اروپا سال 2014 در روز 14 ماه می بین دو تیم بنفیکا پرتغال و سویا اسپانیا در ورزشگاه یوونتوس آره نا شهر تورین برگزار خواهد شد.(مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها