مورینیو هم به سرنوشت گواردیولا دچار شد

3 خرداد ؛ فینال تمام مادریدی در لیسبون

اتلتیکو مادرید در ورزشگاه استفورد بریج شهر لندن دست به کار بزرگی زد تا با پیروزی 3-1 برابر میزبان خود چلسی ؛ مجوز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد .
کد خبر: ۶۶۹۱۲۹
3 خرداد ؛ فینال تمام مادریدی در لیسبون

بدین ترتیب فینال امسال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است سوم خرداد ماه در شهر لیسبون برگزار شود ، به فینالی تمام اسپانیایی و تمام مادریدی تبدیل شد .

در دومین شب از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان اتلتیکومادرید بود و در پایان با نتیجه 3 بر یک مقابل حریف خود شکست خورد تا فینال این جام در سال 2014 تمام اسپانیایی باشد.

در نیمه نخست و در 20 دقیقه ابتدایی بازی بازیکنان دو تیم به دنبال محک زدن یکدیگر بودند و به محض حمله هر کدام از دو تیم دفاع چند لایه در زمین تیم رقیب شکل می‌گرفت. در دقیقه 35 بازی ویلیان با یک حرکت خوب پس از جا گذاشتن دو نفر موقعیتی خوب را برای چلسی فراهم کرد که این توپ پس از رسیدن به تورس با بغل پای دقیق این بازیکن به گل نخست این بازی تبدیل شد.

اما این پایان کار در نیمه نخست نبود و در دقایق پایانی سانتر خوب تیاگو با پاس رو به بیرون آردا توران همراه شد تا این توپ با غفلت مدافعان چلسی به آدریان رسیده و او نیز با یک ضربه چکشی گل تساوی را برای آتلتیکو مادرید به ثمربرساند و در پایان نیمه نخست این تیم مادریدی باشد که جواز صعود به فینال به دست می‌آورد.

در آغاز نیمه دوم مورینیو کمی احتیاط را کنار گذاشت و با آوردن اتوئو به جای اشلی کول تیمش را هجومی‌تر کرد. با این حال تعویض مورینیو نتیجه معکوس داد و مهاجم چلسی با مرتکب شدن خطای پنالتی به روی دیگو کاستا باعث شد کار تیمش در ادامه بازی سخت‌تر شود.

کاستا نیز این توپ را به گل تبدیل کرد تا نتیجه 2 بر یک به سود اتلتیکو مادرید شود. چلسی پس از این گل بی‌محاباتر حمله می‌کرد و روی یکی از ضد حمله‌های حریف، گل سوم را هم دریافت کرد. این بار آردا توران بود که با استفاده از غفلت مدافعان چلسی گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند تا دیگو سیمونه خوشحال‌ترین مرد حاضر در ورزشگاه باشد.

به گزارش ایسنا ؛بدین ترتیب روز سوم خرداد ورزشگاه دالوژ شهر لیسبون شاهد تقابل تمام مادریدی تیم‌های رئال و آتلتیکو خواهد بود تا جام قهرمانی این فصل معتبرترین رقابت باشگاهی جهان در این شهر بماند.

بامداد چهارشنبه هم رئال مادرید با پیروزی قاطع 4 بر صفر مقابل بایرن مونیخ نخستین تیم فینالیست لقب گرفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها