نگاه ستاره سینمای دهه 60 به فیلم‌های کمدی

بیژن امکانیان: لوس‌بازی جای طنز را گرفته است

بیژن امکانیان که به تازگی به دلیل مشکلات مالی سریال فریدون حسن‌پور را ترک کرده بود، از امروز مقابل دوربین سریال جدیدی قرار می‌گیرد. «جاده چالوس» عنوان سریالی است که بیژن امکانیان با آن همکاری می‌کند و از مرداد ماه امسال روی آنتن شبکه تهران خواهد رفت.
کد خبر: ۶۶۸۸۲۲
امکانیان با «جاده چالوس» آشتی کرد

مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» به تهیه‌کنندگی علیرضا داوری و به کارگردانی احمد معظمی که از اواخر سال گذشته در نیاوران کلید خورده بود، پس از تصویربرداری در چند لوکیشن داخلی و خارجی حوالی میدان صادقیه، خیابان سئول و ...، از امروز به تهرانپارس و لوکیشن خانه احمد با بازی بیژن امکانیان خواهد رسید.

در این مجموعه تلویزیونی به جز امکانیان، فاطمه گودرزی در نقش محبوبه محسن افشانی در نقش امیر پسر خانواده و سیما خضرآبادی در نقش مهتاب دختر خانواده حضور خواهند داشت.

همچنین علی‌رام نورایی، نیما شاهرخ شاهی و بازیگر دیگر که در مرحله انتخاب هستند، بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی خواهند بود.

در خلاصه قصه این سریال که بر اساس طرحی از آرش قادری توسط شعله شریعتی و اعظم بهروز، نگارش شده، آمده است:

«جاده چالوس» روایت یک خانواده است که در تهران زندگی می‌کنند. به همسر خانواده یک رستوران متروکه در جاده چالوس ارث می رسد. همسر این خانواده که به همراه وکیل خود به جاده چالوس می رود تا رستوران متروکه را که حدود 40 سال است از رونق آن می گذرد با همکاری خانواده‌اش دوباره احیاء کند.

این سریال در 26 قسمت 45 دقیقه ای تولید خواهد شد و تصویربرداری آن طبق پیش بینی ها تا سه ماه آینده به طول خواهد انجامید.

دیگر عوامل اصلی سریال عبارتند از: مجری طرح و مدیر تولید: علیرضا سالمی نیک، مدیر تصویربرداری: رضا وداد تقوی، مدیر صدابرداری: حمیدرضا رندپور، طراح گریم: حسین یزدی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، دستیار اول کارگردان: سیامک راشدی، دستیار دوم کارگردان: حسین صفریان بحری، منشی صحنه: زهرا غلامی، مدیر برنامه ریزی: امیر جاوید نیک، تدوینگر: روح ا.... هاشمی، صداگذاری و میکس: احسان افشاریان، مدیر تدارکات: علی رضایی، عکاس و تصویربرداری پشت صحنه: سارنگ هاشمی ومشاور رسانه‌ای پروژه : مجتبی احمدی. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها