آنخل دی‌ماریا معتقد است قهرمانی در جام‌جهانی 2014 بهترین اتفاق زندگی ورزشی او خواهد بود و به شوخی گفت اگر این اتفاق رخ دهد، از فوتبال خداحافظی کند.
کد خبر: ۶۵۹۰۰۸
دی‌ماریا: آرژانتین در گروه آسانی قرار دارد

سایت جام جم ورزشی - آرژانتین یکی از رقیبان ایران در جام جهانی 2014 و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها محسوب می‌شود که در اولین دیدار خود با بوسنی‌و‌هرزگوین دیدار خواهد کرد.

آنخل دی‌ماریا، هافبک رئال‌مادرید و تیم ملی آرژانتین در گفتگو با شبکه tys sport آرژانتین درباره شرایط این کشور برای حضور در جام‌جهانی 2014 گفت: حضور در جام جهانی‌ مهم ترین اتفاق برای من در سال 2014 خواهد بود و هدف ما این است که تا جایی که ممکن است در این مسابقات به پیروزی برسیم و به مراحل بالاتر صعود کنیم. قطعا اگر بتوانیم در برزیل قهرمان شویم به بزرگترین آرزوی ورزشی ام رسیدم و دیگر هیچ آرزویی نخواهم داشت و به همین خاطر به طور طبیعی باید از فوتبال خداحافظی کنم! (می‌خندد)

دی ماریا در ادامه گفت: تیم ما زیر نظر آلخاندرو سابیا شرایط خوبی دارد و در آمادگی مطلوبی قرار داریم. امیدوارم تا آغاز جام جهانی همین شرایط را حفظ کنیم تا بتوانیم در جام جهانی به موفقیت برسیم.

به گزارش ایسنا هافبک تکنیکی آرژانتینی در پایان درباره شانس قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی 2014 گفت: در برزیل شانس قهرمانی داریم. در گروه آسانی قرار داریم و علاوه بر آن بازیکنان تیم همگی شرایط خوبی دارند. بازیکنان تیم می دانند که جام جهانی چه اهمیتی برای ما دارد. ما بازیکنان باتجربه‌ای در تیم داریم که همگی انگیزه زیادی برای موفقیت در جام جهانی دارند. البته غیر از ما تیم برزیل نیز قطعا به دلیل شرایط میزبانی شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی محسوب می‌شود. تیم‌های اسپانیا و آلمان نیز از دیگر مدعیان قهرمانی در این دوره هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها