حسین محب‌اهری، بازیگر سریال «خوب، بد، زشت»:

سوسن پرور را مثل دختر خودم می دانستم

محب‌اهری: در «خوب، بد، زشت» زندگی مردم عادی را می بینید

بازیگر سریال «خوب،بد، زشت» گفت: این سریال زندگی‌های مردم عادی را به تصویر می‌کشد،تک تک اعضای این خانواده شبیه افرادی هستند که ما هر روز در زندگی شخصی و اجتماعی خود با آنها مواجه هستیم
کد خبر: ۶۵۷۹۲۷
محب‌اهری: در «خوب، بد، زشت» زندگی مردم عادی را می بینید

«حسین محب‌اهری» که نقش پدر خانواده در مجموعه نوروزی شبکه دو سیما را ایفا می‌کند؛ در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در این سریال نقش پدر خانواده را بازی می‌کنم، مردی که سالهاست همسر خود را از دست داده و در تعامل با فرزندانش با مسائل بسیاری رو به روست.

وی افزود: به طور کلی باید گفت این سریال زندگی‌های مردم عادی را به تصویر می‌کشد،تک تک اعضای این خانواده شبیه افرادی هستند که ما هر روز در زندگی شخصی و اجتماعی خود با آنها مواجه هستیم و مسائلی که با آن رو به رو هستند مسائل و مشکلات مبتلا به زندگی‌های واقعی است.

محب اهری با اعلام اینکه این سریال تجربه‌ای متفاوت در زندگی حرفه‌ای‌اش به حساب می‌آید، تصریح کرد: مردم بیشتر من را به در تئاتر و سریال‌های تاریخی مثل «سربداران»، «ابن سینا»، «معمای شاه» و «تبریز در مه» دیده‌اند، اما این بار تصمیم گرفتم در یک سریال طنز ایفای نقش کنم.

این هنرمند گفت: سال گذشته ایفای یکی از نقش‌های سریال « پایتخت» به من سپرده شد، تجربه حضور در این سریال نگاه من را عوض کرد، دیدم که مردم چقدر به این دست آثار نیاز دارند و به آنها توجه می کنند، این تجربه نشان داد که سریال‌های طنز برای مردم بسیار بسیار جذاب هستند و آنها احساس بهتری نسبت به بازیگر خواهند داشت.

وی ادامه داد: وقتی منوچهر هادی این نقش را به من پیشنهاد کردند، مشتاقانه فیلمنامه را خواندم و به دلیل جذابیت‌های اثر و جنس کار نقش پدر خانواده را پذیرفتم.

محب اهری گفت: این سریال گروه تولید بسیار خوبی دارد، کار به صورت کاملا حرفه‌ای در حال انجام است، تصویربرداری فوق العاده‌ای دارد و همه این عوامل به من می‌گوید که سال 93 سریال «خوب، بد، زشت» یکی از جذاب‌ترین سریالهای نوروزی خواهد بود.

به گزارش فارس، «خوب، بد، زشت» کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیماست. این سریال که در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای برای نوروز 93 شبکه دو در حال تولید است، یک سریال اجتماعی و خانوادگی است و با نگاهی طنز به روابط میان انسان‌ها در خانواده و اجتماع نگاه می‌کند. در واقع نگاهی شیرین به رویدادهای روزمره انسان‌ها در جامعه دارد.

امین حیایی، حسین محب اهری، محمد کاسبی، مهدی سلوکی، بهاره رهنما، نیلوفر خوش خلق، بهنوش بختیاری در نقش بهنوش، شهین تسلیمی و سیروس همتی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال بازی می‌کنند.

«خوب، بد، زشت» که فیلمنامه آن را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته، درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. او برای رسیدن به هدفش، ابتدا باید چند کار خیر و نوعدوستانه انجام دهد و دلهای شکسته را از خود راضی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها