نقی و ارسطو معمولی نبودند!

پایتختی ها در 90 دیشب چه گفتند؟

برنامه این هفته 90 مهمانان زیادی از سینما و تلویزیون داشت.
کد خبر: ۶۵۶۸۸۲
پایتختی ها در 90 دیشب چه گفتند؟

عادل فردوسی پور در آخرین برنامه خود در سال 92 تصمیم گرفت بار دیگر پای چهره های هنری را به برنامه اش باز کند و این بار به سراغ کیانوش عیاری کارگردان برجسته سینما و تلویزیون رفت.

عیاری که سابقه بازی کردن فوتبال حرفه ای را نیز دارد گفت: همه خوزستانی ها بخشی از وجودشان به فوتبال اختصاص دارد. من هم به عنوان دروازه بان بازی می کردم و یک سال در باشگاه های اهواز بازی کردم که البته رکورد گل خوردن را شکستم! با این حال به تیم جوانان خوزستان دعوت شدم اما به خاطر سینما در سن 19 سالگی از فوتبال جدا شدم.
عیاری در اظهارنظری جالب عنوان کرد که تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل با یک تساوی برابر آرژانتین و دو پیروزی مقابله نیجریه و بوسنی به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله بعد می شود.
محسن تنابنده و احمد مهرانفر بازیگران سریال پایتخت دیگر مهمانان برنامه 90 بودند. تنابنده تاکید کرد که از طرفداران دوآتشه استقلال است چراکه خانواده اش همگی استقلالی هستند. وی معتقد بود قوچان نژاد بهترین بازیکن سال ایران بوده و پس از او این عنوان حق آندرانیک تیموریان است.
وی با تاکید بر این نکته بازیکنان زیادی از پرسپولیس را دوست دارد در واکنش به انتقادهای فردوسی پور مبنی بر اینکه هنگام بازی فوتبال بسیار عصبی است گفت: عادل می گوید من عصبی بازی می کنم در حالی که ما برابرش بازی کرده ایم(دیدار تیم هنرمندان برابر رسانه ورزش) و او بسیار از من بدتر است و مدام از داور انتقاد می کند.
احمد مهرانفر نیز تاکید کرد که علاقه ای به پرسپولیس و استقلال ندارد و طرفدار تیم ملی است. وی معتقد بود که فوتبال را نباید زیاد جدی گرفت و برایش عجیب است که تنابنده حتی گاهی اوقات به خاطر فوتبال فحش هم می دهد!
وی فردوسی پور را به جانبداری از پرسپولیس متهم کرد اما در انتهای برنامه گفت که شوخی کرده است!
در بخشی از برنامه نیز رضا کیانیان روی خط برنامه رفت تا شب هنری 90 تکمیل شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها