خطیب نماز جمعه تهران در انتقاد از حواشی سفر اشتون:

امام زمان بیاید گردن آن اراذل و اوباش را می زند

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به سفر اشتون به تهران و حواشی پیش آمده گفت: دیپلماتی از طرف 1+5 می آید به ایران در مورد مسائل انرژی هسته ای اما به کارهای دیگر می پردازد، این اقدامات نشانگر مسائلی است. این برای دنیا درسی است، البته دنیا آن 10-15 کشور بالاها نیستند منظورم آنها نیست، آنها اراذل و اوباش هستند که اگر امام زمان بیاید گردنشان را می زند.
کد خبر: ۶۵۵۴۴۲
امام زمان بیاید گردن آن اراذل و اوباش را می زند

آیت الله محمد امامی کاشانی خطیب جمعه موقت تهران در آخرین نماز جمعه سال 92 گفت: مهمترین مسئله مربوط به دستور رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی است البته این اقتصاد مقاومتی در رادیو و تلویزیون در موردش خیلی بحث شده و آقا هم مفصل در مورد آن فرموده اند ولی می گویم این کار به دست بدنه باید انجام گیرد، به دست کسانی انجام بشود که باید مشورت بدهند و عمل کنند.

امامی کاشانی با بیان اینکه رییس جمهور محترم و مجلس برای اجرای اقتصاد مقاومتی مصمم هستند، افزود: رییس جمهور محترم خوب می نویسند و مصمم هستند و مجلس هم همین طور ولی این کار باید به دست صاحبنظران و مجریان انجام شود و لذا باید این افراد وظیفه شان را خوب انجام دهند. اگر همه با هم کمک کنیم کشور در رفاه قرار می گیرد و دشمن در مطامعش مایوس می شود.

وی در ادامه سخنان خود به جریان حضور کاترین اشتون در تهران اشاره کرد و گفت: دیپلماتی از طرف 1+5 می آید به ایران در مورد مسائل انرژی هسته ای اما به کارهای دیگر می پردازد، این اقدامات نشانگر مسائلی است. این برای دنیا درسی است، البته دنیا آن 10-15 کشور بالاها نیستند منظورم آنها نیست، آنها اراذل و اوباش هستند که اگر امام زمان بیاید گردنشان را می زند، البته امام منتظر با ملت ها که همگی مظلوم هستند، کاری ندارند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: می آیند ایران و به اسم حمایت از حقوق بشر با این و آن ملاقات می کنند در صورتی‌که اعمال و جنایاتی که در منطقه و دنیا انجام می دهند کاملا مثل همان تکفیری هاست. آنها به دروغ به نام اسلام آدم می کشند اینها همه به نام دفاع از حقوق بشر خودشان در عراق و افغانستان و ویتنام و کشورهای مظلوم دیگر هر جنایتی می کنند و آدم کشی انجام می دهند.بعد می‌آیند این طرف و آن طرف و دنبال این هستند تا عیبی بتراشند و این نشان می دهد دنیا در چه بیماری بزرگی به سر می برد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه در ایران با وجود انسجام و توجه به فرامین رهبری این گونه اقدامات هیچ اثری ندارد، اظهار کرد: آدم معیوب خودش را نشان می دهد، از کوزه همان برون تراود که در اوست و این نشان دهنده کوچک بودن خود آنهاست.

وی در ادامه به حوادث و رویدادهای کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: در سوریه، مصر، فلسطین و خصوصا بحرین جنایت های گسترده ای انجام می شود، گزارش هایی که درباره بحرین می رسد واقعا تکان دهنده است و جنایت های زیادی علیه مردم آن کشور انجام می شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان خطبه دوم مطالبی را به زبان عربی در مورد مردم بحرین و فلسطین بیان کرد.

امامی کاشانی در خطبه اول نماز جمعه هم به اهمیت عفت و عفاف در جامعه پرداخت و افزود: عفت یعنی قدرت و اقتدار برای مهار همه امور، چه در امور جنسی، سیاسی، اخلاقی نیاز به عفت داریم زیرا انسان همیشه با این حوادث مواجه است و تا آنجایی که می تواند باید درست رفتار کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
Germany
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
خدایا پروردگارا ترا بحضرت زینب عزیز پیامبر هر چه خائن وطن فروش خائن به دین خدا و خائن به ملت شریف ایران ،آنانیكه برای بقای دین خدا از جان دل مایع گذاشتند، در هر پست و مقامی هست خوار و ذلیل بگردان و هر چه
سریع تر جزای اعمالشان را بده كه چشم براه حقانیت تو هستم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها