گروه «سپید و سیاه» آلبوم «روزگار رنگ آمیز» را منتشر کرد

«از روزگار رنگ آمیز» حکایت

جدیدترین آلبوم گروه «سپید وسیاه» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد. آلبومی که «از روزگار رنگ آمیز» نام دارد و کار آهنگسازی قطعات آن را سورنا صفاتی، کورش دانایی و مریم رضایی نژادیان، به عهده داشته اند.
کد خبر: ۶۵۴۸۴۲
«از روزگار رنگ آمیز» حکایت

پیمان میرآقاسی؛ مدیر گروه «سپید و سیاه» می گوید: اشعار آلبوم «از روزگار رنگ آمیز» از میان اشعار شاعران بزرگی همچون حافظ ، سعدی ، هوشنگ ابتهاج و حسین منزوی انتخاب شده است. همچنین آلبوم شامل هشت قطعه است که از این میان دوقطعه بی کلام و دو بخش ساز و آواز و چهار تصنیف اجرا است. اندیشه مجنون(کورش دانایی بر روی شعری از سعدی)، چوگان(کورش دانایی)، ساز و آواز بر روی شعری از هوشنگ ابتهاج با صدای وحید تاج، خزان دیده( آهنگی از مریم رضایی و شعر هوشنگ ابتهاج)، ساز و آواز با شعر هوشنگ ابتهاج، شراب تلخ(شعری از حافظ با آهنگی از سورنا صفاتی)، کوچ(با آهنگی از سورنا صفاتی)، طربخانه( از کورش دانایی با شعری از حسین منزوی) عنوان قطعات این آلبوم است که با صدای وحید تاج ضبط شده است.
میرآقاسی با اشاره به اینکه طرح روی جلد این آلبوم، نقاشی بسیار زیبایی از محمد رامهرمزی است، گفت: به دلیل زیبایی این نقاشی و مطابقت وهمخوانی آن با عنوان آلبوم از آن استفاده کردیم.
این نوازنده قیچک درباره حال و هوای قطعات آلبوم گفت: تمامی قطعات آلبوم اشعاری عاشقانه دارند و آهنگهایی که ساخته شده است با اشعار همخوانی و قرابت خوبی دارند. این قطعات و اشعار انتخابی با دقت و ظرافت تمام جمع آوری شده اند که توسط شرکت فرهنگی-هنری نغمه هزار دستان موفق به اخذ مجوز آن شدیم .همچنین ضبط این آلبوم در استودیو مدرن با صدابرداری صادق نوری ، رحیم ناحی و آرش عادل پور صورت گرفته است.
وی درخصوص همکاری با وحید تاج گفت: وحید تاج بهترین اجرای خود را در این آلبوم داشته است. همچنین گروه «سپید و سیاه »کنسرت های مختلفی در خارج و سراسر ایران برگزار کرده است. که از جمله می توان به اجرای کنسرتهایی در استکهلم، اوپسالا، برلین و دزفول اشاره کرد که همگی بعداز انتشار آلبوم صورت گرفته است.
مدیر گروه «سپید و سیاه» افزود: در واقع اولین فروش رسمی آلبوم ما از اروپا و کشورهایی نظیر سوئد و آلمان آغاز شد و در شهر دزفول دومین فروش رسمی داخلی آلبوم خود را داشته ایم.
وی همچنین گفت: آلبوم «از روزگار رنگ آمیز» هم اکنون در فروشگاههای معتبر در دسترس علاقه مندان است و توسط شرکت پخش رهگذرهفت اقلیم(رها) منتشر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها