به منظور مربی گری در ذوب آهن

محرومیت فیروز کریمی تعلیق شد

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: تعلیق محرومیت فیروز کریمی شش ماهه است.
کد خبر: ۶۴۹۸۳۳
محرومیت فیروز کریمی تعلیق شد

سایت جام جم ورزشی - علیرضا صالحی در مورد فایل صوتی که قرار است برخی متهمان پرونده تبانی به کمیته استیناف ارائه کنند، گفت: یکشنبه ما دستوری صادر کردیم تا به رأی چهار نفر از کسانی که به رأی کمیته انضباطی در این پرونده اعتراض کرده‌اند رسیدگی شود. ظاهراً یکی از این افراد گفته فایل صوتی دارد که می‌خواهد به کمیته استیناف ارائه کند. ما هم نمی‌دانیم این فایل صوتی چیست و هنوز آن را بررسی نکرده‌ایم اما به آنها گفته‌ایم اگر این فایل جزو مدارک آنها محسوب می‌شود می‌توانند آن را ارائه کنند.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه چه کسانی به رأی کمیته انضباطی در پرونده اعتراض کرده‌اند، گفت: زندی، مرتضی کریمی،‌مسعود اکبری، منوچهر بادیه به رأی کمیته انضباطی اعتراض کردند و هر زمانی که دبیرخانه کمیته انضباطی جلسه رسیدگی را تعیین کند به این مسئله رسیدگی خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه امکان دارد برای سایر افرادی که در این پرونده به اعتراض نکرده‌اند هم رسیدگی شود و رأی جدیدی صادر شود، گفت: هیچ چیز مشخص نیست ممکن است مثل همه پرونده‌های دیگر هم در مورد سایر افراد این پرونده هم رای جدیدی صادر شود و این مسئله فقط مربوط به اعتراض کنندگان به رای خلاصه نمی‌شود.

صالحی در مورد بخشش فیروز کریمی از سوی کمیته استیناف و اینکه حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی گفته محرومیت این مربی با پرداخت پول به جای یک جلسه محرومیت باقیمانده بخشیده شده، گفت: فیروز کریمی بعد از صحبت‌هایی که در مورد آن بازیکن خارجی انجام داد هشت جلسه از سوی کمیته انضباطی محروم شد که هفت جلسه آن را طی کرده است و تقاضای تعلیق یک جلسه باقیمانده را کرد و ما هم این تعلیق در مجازات را برای شش ماه در نظر گرفتیم. در این مدت اگر کریمی مرتکب تخلفی شود همان یک جلسه رأی باقیمانده در موردش صادر خواهد شد و هم حکم جدید در مورد او اجرا می‌شود. پولی هم بابت تعلیق محرومیت کریمی پرداخت نکرده است بلکه او یک جریمه نقدی داشته که برای تعلیق مجازات باید جریمه نقدی را پرداخت می‌کرده است و احتمالا از قول حسن‌زاده مطلب را بد منتقل کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها