فیروز کریمی مربی فوتبال ایران برای همیشه از فعالیت در این عرصه محروم خواهد شد .
کد خبر: ۶۸۰۱۰۵
فیروز کریمی مادام العمر محروم می شود

به گزارش جام جم ورزشی ، فعالیت فیروز کریمی که همیشه در فوتبال ایران همراه با حاشیه بوده ، این بار به جایی رسیده که احتمال زیادی می رود با حکم کمیته انضباطی فدراسیون و مستندات ستاد تخلفات حرفه ای فوتبال با محرومیت مادام العمر مواجه شود . پرونده آقا فیروز نیز بر می گردد به محرومیت 7 جلسه ای اش با تیم پیکان که طی آن به دلیل اهانت به بازیکن سیاهپوست حریف مشمول این محرومیت شد . با این وجود کریمی طی آن دوره محرومیت به تیمی در قزوین رفته و با این تیم قرارداد می بندد تا بدین طریق 7 جلسه محرومیتش در لیگ برتر نیز رفع شود . اما حالا که مدارک آقا فیروز دال بر فعالیت در این تیم قزوینی مورد بررسی قرار گرفته مشخص شده که اصولا این تیم وجود خارجی نداشته و جعل اسناد صورت گرفته است . برای همین پیش بینی می شود که با توجه به مستند بودن این مساله ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، فیروز کریمی را با توجه به سوابق قبلی ، با محرومیت همیشگی از کار مربیگری در فوتبال مواجه کند.
البته شاید برای شما نیز این سئوال پیش بیاید که در این صورت چرا فیروز کریمی در هفته های پایانی فصل سیزدهم لیگ برتر این اجازه را یافت که برای چند بازی روی نیمکت تیم ذوب آهن اصفهان بنشیند ؟ پاسخ این است که در آن زمان مدارک موضوع مورد اشاره به دست مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نرسیده بود .
موضوع قابل توجه این است که در فیفا و کنفدارسیون فوتبال آسیا ، طبق قانون اگر محرز شود که فردی دچار تبانی و زد و بندی در فوتبال شده ، وی برای همیشه از فعالیت در این رشته محروم می شود ، اما در اساسنامه فدراسیون فوتبال این مساله جای ایراد اساسی است و اگر یک مربی در لیگ برتر با محرومیت مواجه شود ، به وی این اجازه داده می شود که در یک دسته پایین تر فعالیت خود را پی بگیرد ! به نظر می رسد که این ایراد اساسی هر چه زودتر باید در اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران حل شود تا هیچ متخلفی با تبصره و ... فعالیت خود را در عرصه ای دیگر از این فوتبال ادامه ندهد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
براتی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
استاد اعظم ف.ك معروف یكی از مدرسین عالی رتبه فوتبال كثیف ایران است این مدرس خبره و بادانش در زمینه زد و بند و تبانی و تغییر نتایج و امتیاز خریدن و امتیاز دادن شاگردان بسیاری را تحت آموزش خود قرار داده و شاگردان تازه كار در امر تبانی گوی سبقت را از استاد خبره گرفته و استاد را به عقب راندن .همه این موارد را گفتم ولی حتم دارم با این متخلف حرفه ای برخوردی شود حتم دارم
مافیا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
مافیای فوتبال نخواهد گذاشت كه مربیان منشوری چنین بلایی سر شان بیاید حتم دارم كجای كارید

نیازمندی ها