افتتاح شبکه انقلاب و دفاع مقدس در سال 93

مدیر شبکه یک از افتتاح شبکه انقلاب و دفاع مقدس از ابتدای سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۲۹۸
افتتاح شبکه انقلاب و دفاع مقدس در سال 93

مهدی فرجی، محمد کاظم کاظمی مدیر فیلم‌های تلویزیونی، حبیب اله والی نژاد مدیر گروه حماسه و دفاع و خدیجه محرابی مدیر طرح و برنامه شبکه یک صبح امروز یکشنبه چهارم اسفند از آرشیو دیداری و شنیداری و بخش های مختلف اداره کل امور هنری و نمایشی بنیاد شهید بازدید کردند.

آغاز به کار فعالیت آزمایشی شبکه انقلاب و دفاع مقدس

فرجی در حاشیه این بازدید از افتتاح شبکه انقلاب و دفاع مقدس از ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: ایجاد یک شبکه تلویزیونی با محوریت انقلاب و دفاع مقدس ضرورت دارد و این شبکه تلویزیونی به زودی کارش را به صورت آزمایشی آغاز می‌کند و برنامه‌هایی با محوریت انقلاب، دفاع مقدس و بیداری اسلامی پخش می‌کند.

سید مرتضی حسینی مدیر کل امور هنری نمایشی بنیاد و مدیر گروه تلویزیونی شاهد شبکه اول سیما نیز در حاشیه این بازدید ضمن خیر مقدم به مدیران رسانه ملی درباره فعالیت‌های 25 ساله گروه تلویزیونی شاهد گزارشی ارایه کرد و گفت: تولید آثار ماندگاری مانند «گل پامچال»، «دایره سرخ» و «شوق پرواز» از جمله سریال‌های تولیدی این گروه است.

ارتباطات گروه تلویزیونی شاهد و رسانه ملی تداوم یابد

وی همچنین از فیلم‌های سینمایی «شب واقعه»، «روز سوم» و «مرواریدهای خلیج فارس» نیز به عنوان فیلم‌های سینمایی تولیدی شاهد نام برد و خواستار تداوم ارتباطات و اجرای تفاهم نامه‌های گروه تلویزیونی شاهد و رسانه ملی در ارتقای سطح برنامه سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد.

فرجی نیز در بخش دیگری از این نشست گفت: یکی از موضوعات مهم و رسالت حیاتی رسانه ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و امیدواریم با توان و استعداد موجود در این مجموعه و همچنین با توجه به نشست‌های اخیر حجت الاسلام شهیدی و مهندس ضرغامی شاهد رویکردهای جدید و کارهای نو در فضای هنری ایثار و شهادت باشیم.

آرشیو گروه شاهد منبع غنی شبکه انقلاب و دفاع مقدس

وی در ادامه از گروه تلویزیونی شاهد به عنوان اصلی‌ترین گروه برنامه ساز صداوسیما در عرصه انقلاب و دفاع مقدس نام برد و ابراز امیدواری کرد از این پس با یک نگاه جدید و تغییر رویکرد مناسبتی به رویکردی پژوهشی و نوین بتوان کارهای پرمخاطب و تاثیرگذار بیشتری تولید و عرضه کند.

فرجی همچنین با تقدیر از زحمات مسئولان و کارکنان بنیاد شهید خواستار تلاش و پیگیری بیشتر مسئولان این مجموعه در تولید انیمیشن برای معرفی شهدا به کودکان و نوجوانان و نیز تله تئاترهای مرتبط با ایثار و شهادت شد که بتواند در جشنواره جام جم سال آینده مورد توجه داوران و مخاطبان قرار گیرد.

مدیر شبکه یک تأکید کرد: امیدواریم آرشیو غنی و تولیدات گروه تلویزیونی شاهد به صورت مستمر در این شبکه پخش شود.

تأکید بر اجرای برنامه‌های سیستماتیک و خروج از فعالیت‌های مناسبتی، برنامه سازی مستمر و پرهیز از روزمرگی و تغییر برنامه‌ها و ساختارهای اجرایی برای تولید آثار ماندگارتر، شناسایی نیروهای جوان و با انگیزه و نخبگان از دیگر مباحث مورد بحث و بررسی این نشست بود. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها