نام پسرم را "جیدی علی" گذاشتم

کبه: با ساموئل کُری خواندم

کد خبر: ۶۴۱۱۴۴
قاضی: داور گفت اگر می‌دانستم خوشحالی‌ات برای بچه‌ات است، کارت نمی‌دادم

محمد قاضی بعد از به دنیا آمدن دخترش برای استقلال گل زد تا خوشحالی‌ بعد از گلش هم ربطی به این اتفاق شیرین داشته باشد

به‌گزارش جام جم ورزشی و به نقل از  سایت باشگاه استقلال، محمد قاضی بعد از به دنیا آمدن دخترش برای استقلال گل زد تا خوشحالی‌ بعد از گلش هم ربطی به این اتفاق شیرین داشته باشد. مهاجم استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال از بازی مقابل مس و شادی پس از گلش صحبت کرد:
*چرا در دقیقه پایانی بازی به تساوی رسیدید؟
سه امتیاز این بازی خیلی برای ما ارزش داشت و باید کار را تمام می‌کردیم، اما از یک طرف کیفیت زمین بازی هم خیلی بد بود و کار ما را سخت کرده بود با این حال ما بد بازی نکردیم و بازی خوبی را از خود ارائه دادیم فقط بد زمانی گل خوردیم تا فرصتی برای جبران گل نداشته باشیم.
*این دومین تساوی پی‌درپی شما در لیگ بود؟
 در این دو هفته شرایط‌مان خیلی سخت بود و با کمبود بازیکن مواجه بودیم با این حال هرچه در توان داشتیم را در این دو بار می‌گذاشتیم و اگر برنده می‌شدیم کارمان در لیگ به نسبت راحت‌تر می‌شد هرچند که هنوز لیگ تمام نشده و باید به دنبال کسب امتیاز برای بازی‌های آینده باشیم.
*با این حال رقبای اصلی شما در لیگ هم امروز به پیروزی نرسیدند؟
ما به این مسئله نباید توجه کنیم و باید کار خودمان را انجام دهیم. تلاش می‌کنیم خودمان در دیدارهای‌مان برنده باشیم و توجهی به نتایج رقبای‌مان نداشته باشیم.
*خودت در این دیدار موفق به گلزنی شدی؟
 تلاش کردم که برای استقلال مثمرثمر باشم و این گل نتیجه تلاش همه بچه‌های تیم بود.
*شادی گل قشنگی‌ هم داشتی؟
این شادی گل به افتخار دخترم مرسانا بود که تازه به دنیا آمده است.
*پس پاقدم دخترت برایت خیلی خوب است؟
 خدا را شکر که این‌‌طور است و توانستیم چند روز بعد تولد دخترم برای استقلال گل بزنم.
*داور بعد از این خوشحالی کارت زرد نشانت داد، چرا؟
اخطار داور به خاطر این بود که لباسم را روی سرم کشیده بودم، اما بعد از اینکه کارت نشان داد گفت اگر می‌دانستم شادی گلت به خاطر به دنیا آمدن دخترت است کارت نمی‌دادم.
*دوباره باید در جام‌حذفی به مصاف مس بروید، با توجه به شناختی که از این تیم کسب کردید بازی سه‌شنبه را چه طور پیش‌بینی می‌کنید؟
واقعاً فشار بازی‌ها خیلی ما را اذیت کرده و سخت است که هر روز یک‌بار فوتبال بازی کنیم، اما به هر حال باید ریکاوری کنیم و با رفع خستگی‌مان به مصاف مس برویم. همه هدف و برنامه‌مان هم صعود است و قهرمانی در جام‌حذفی تا ان‌شاءا... مس را ببریم و به فینال برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها