مجموعه «درآمد تا فرود» کندوکاوی در وضعیت موسیقی کشور دارد

100 خواننده در تلویزیون

مستند تلویزیونی «درآمد تا فرود» که از این هفته به روی آنتن شبکه مستند سیما می رود با حضور هنرمندانی همچون رضا یزدانی و شهرام شکوهی وضعیت موسیقی ایران را نقد و بررسی می کند.
کد خبر: ۶۴۰۹۲۰
100 خواننده در تلویزیون

حسین صادقی تهیه کننده این برنامه در مورد مجموعه مستند تلویزیونی از درآمد تا فرود می گوید: در این مجموعه که تولید آن بیش از 10 ماه به طول انجامیده است حدود 100 نفر از هنرمندان موسیقی کشور به نقد و بررسی وضعیت امروز موسیقی ایران پرداخته اند.

وی افزود: نادر گلچین، نادر مشایخی، مجید درخشانی، عبدالحسین مختاباد، محمدعلی بهمنی، ناصر چشم آذر، تورج شعبانخانی، محمدرضا آزاده فر، ناصر رحیمی، محمدرضا چراغعلی، حمیدرضا نوربخش، عبدالجبار کاکایی،حسن همایون فال، آریا عظیمی نژاد، رضا یزدانی، مانی رهنما، شهرام شکوهی، بهنام صفوی، مجید اخشابی، اهورا ایمان، علی جعفری پویان، مسعود نجفی، آرش کامور، شروین مهاجر از جمله افراد دعوت شده به این برنامه هستند.

صادقی گفت: کپی رایت، تب خوانندگی، جایگاه نقد و پژوهش در موسیقی ایران، وضعیت آموزش موسیقی در ایران، راز ماندگاری یک اثر موسیقایی، موسیقی زیرزمینی و ماهواره ای، موسیقی فیلم، عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عملکرد صدا و سیما در اعتلای ذائقه شنیداری مخاطب از جمله مباحثی است که در این برنامه مورد نظر کارشناسان مختلف قرار گرفته است.
ازدرآمد تا فرود کاری از شبکه مستند سیما است که به تهیه کنندگی حسین صادقی میاب و کارگردانی افشار رئوف تولید شده است؛ این مجموعه در قالب 26 قسمت 30 دقیقه ای پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه مستند سیما پخش می شود.

ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها