ترانه ای که برای استقلال خوانده ام را پرسپولیسی ها هم گوش می کنند

شرکت‌های موسیقی مافیا دارند!

سعید عرب از خوانندگان جوان پاپ در خصوص علت انتشار مجدد آلبوم «دریا» در بازار می گوید آلبوم دریا پخش خوبی نداشت و تهیه کننده به این باور رسید و تصممیم گرفت که با هزینه خودش دوباره آلبوم را با تیراژ صدهزارتا پخش کند.
کد خبر: ۶۳۹۸۷۶
شرکت‌های موسیقی مافیا دارند!

وی در خصوص علت پخش نامطلوب سری اول این آلبوم این توضیح را داد که: در مرحله ی پخش قرار شد که پنجاه درصد کار در شهرستان و باقی آن در تهران پخش شود. اما نزدیک هشتاد درصد کار در شهرستان و بیست درصد در تهران پخش شد. شرکت‌های مافیایی در موسیقی کارهایی می‌کنند که خواننده هایی که با خودشان قراردادهای چند ساله دارند و می‌توانند از کنارشان سود ببرند، پوسترهایشان را در سوپرمارکت ها پخش می‌شود.  امثال این‌ها زمانی که آلبوم من در سوپرمارکت‌ها آمد، اجازه نصب پوسترها را ندادند درصورتی که دوهفته از پخش آلبوم می‌گذشت، خیلی از دوستان نزدیکم تماس می‌گرفتند و می‌گفتند آلبوم هنوز نیامده! من بعد از این تماس ها، پیگیر شدم و متوجه شدم آقایانی که شرکت دارند، نخواستند یک اتفاق خوب برای این آلبوم بی‌افتد. شما به عنوان یک خبرنگار موسیقی اگر به من بگویید از آلبوم دریا خوشتان نیامده است، ناراحت نمی‌شوم ولی می‌بینم که خیلی از مردم از آلبوم خوششان آمده است و خیلی بازتاب خوبی در سراسر کشور داشت مخصوصا قطعه ی «دریا» که بازتاب خیلی خوبی داشت و قطعاتی مثل « بذار ببینمت» و «منو یادت باشه» که خیلی استقبال خوبی از این آثار هم صورت گرفت و در همین رابطه تهیه کننده‌ی آلبوم هفته پیش با من تماس گرفت و گفت که قصد دارد آلبوم را دوباره منتشر کند چون ظاهرا سیاست‌های تبلیغاتی غلط از بین رفته است.
خواننده قطعه معروف «مهربونم» در خصوص تاثیر این موزیک ویدئو بر کارش اذعان کرد: با اینکه کلیپ بسیار ساده‌ای بود ولی خیلی تاثیر داشت و این به‌خاطر نو بودن این کار بود. خیلی از تصویرهایی که در کلیپ بود از خنده‌هایمان و تئاتر بازی کردنمان و… واقعی بود و ما فکر می‌کردیم بعد از تدوین کار، تمام این ها برداشته می‌شود. وقتی نسخه اصلی کلیپ را دیدم، گفتم: کلیپ به همین شکل می خواهد پخش شود؟! که کارگردان در جواب من گفت: اینجوری بهتر است و کار پخش شد و مورد استقبال مردم هم قرار گرفت.
وی در خصوص همکاری مجددش با مهدی مقدم و مهدی اسدی گفت:با این عزیزان هم اگر مجاز باشند حتما همکاری می‌کنم و مشکلی ندارم چون دوستانم هستند. اما در صورتی که در چارچوب ارشاد و قوانینی که تعیین شده کار کنیم و اگر در غیر این صورت باشد، خیر. چون ما این همه سال زحمت کشیدیم و صبر کردیم و نمی‌خواهیم با یک تخلف تمام زحماتمان هدر برود.
سعید عرب در خصوص خواندن قطعه‌ای برای تیم «استقلال» گفت: این کار به چندین خواننده پیشنهاد شد، اما به دلیل اینکه کار مقداری حماسی است خودم هم موافق بودم با دو یا سه خواننده به صورت مشترک بخوانیم اما بستگی به این داشت که با کدام خواننده‌ها بخوانیم. به نظر من کار خیلی خوبی است و از آن دسته از کارهایی است که خود پرسپولیسی‌ها هم گوش بدهند، دوست دارند و به نظرم اگر این تیم هم از این کارها انجام دهد خوب است و در ادامه این توضیح را داد که برای پرسپولیس هم اگر لازم باشد می‌خوانم چون آقای «علی دایی» از دوستان بسیار خوب من هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها