مردی که با ازدواج موقت دروغین زنان پولدار را فریب داده و آنان را سر کیسه می‌کرد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۹۶۸۵

جام جم سرا: چند روز پیش زنی به نام نازنین به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مراجعه کرد و به کارآگاهان اعلام کرد: حدود یک سال است که به طور موقت با مردی به نام الیاس ازدواج کردم. این مرد خودش را مامور یکی از سازمان امنیتی معرفی کرده و همیشه با خودش اسلحه، گاز اشک آور و شوکر حمل می‌کند.
زن شاکی ادامه داد: او در این یک سال به دلایل مختلف مبالغ بسیار زیادی را از من گرفته ولی مهم‌ترین موضوع این است که چند روز پیش متوجه شدم که هیچ ازدواجی ثبت نشده و برگه‌ای هم که پیش من بوده جعلی است.
به دنبال اظهارات نازنین کارآگاهان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به دلیل اینکه چندین مورد مشابه با همین موضوع در سطح شمال شهر اتفاق افتاده بود، دستگیری متهم را در الویت کار خود قرار داده و فعالیت خود را آغاز کردند.
کارآگاهان با چهره نگاری موفق شدند هویت اصلی متهم را که فرید نام داشت مشخص کرده و منزل کنونی وی را در خیایان شریعتی ردیابی کنند. لذا ماموران با هماهنگی مقام قضایی سریعا وارد عمل شده و به سمت خانه این متهم شرور اعزام شدند و پس از چندین ساعت کمین در اطراف خانه در ‌‌نهایت متهم را ساعت ۱۶ روز گذشته در حالی که قصد خارج شدن از منزل را داشت دستگیر و به پایگاه منتقل کردند.
 رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این باره گفت: ماموران پس از انتقال متهم به پایگاه در بازرسی از منزلش یک جلد شناسنامه جعلی، یک عدد گاز اشک آور، یک عدد بیسیم دستی، یک عدد تبر و یک عدد کیف جیبی که با سیم الکترونیکی پیچیده شده بود و متهم برای بازرسی بدنی از آن استفاده می‌کرد، کشف و ضیط شد.
سرهنگ محرابی با بیان اعترافات این مرد شرور به جعل عناوین امنیتی و فریب زنان پولدار شمال شهر تهران و ازدواج‌های دروغین، تاکید کرد: این مرد تبهکار برای رهایی از چنگال قانون پیشنهاد یک میلیون تومان رشوه داد که ماموران ضمن رد رشوه آن را ضبط و ضمیمه پرونده متهم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها