کد خبر: ۶۳۴۳۲۰
آتیلا پسیانی به شبکه نمایش می‌آید

شبکه نمایش این هفته مرور کارنامه بازیگری آتیلا پسیانی را در جدول پخش خود قرار داده و چند فیلم از این کارنامه را پخش می‌کند که از میان آنها می‌توان به فیلم‌های اسپاگتی در هشت دقیقه و روز شیطان اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه نمایش، امشب ساعت 21 فیلم حول حالنا ساخته ابراهیم شیبانی با بازی پسیانی از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم که از محصولات شبکه دو است درباره سه خانواده است که در زمان تحویل سال اتفاقاتی برای آنها رخ می‌دهد، پسیانی در این فیلم نقش پدر یکی از این خانواده‌ها را بازی می‌‌کند.

پسیانی در سال 68 در فیلم پرواز پنجم ژوئن به کارگردانی علیرضا سمیع‌آذر بازی کرد. این فیلم فردا ساعت 21 از شبکه نمایش تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. در این فیلم علاوه بر پسیانی، ناصر آقایی هم یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند.

اسپاگتی در هشت دقیقه فیلمی کمدی است که رامبد جوان آن را کارگردانی کرده و آتیلا پسیانی یکی از نقش‌های آن را بازی می‌کند. این فیلم از معدود فیلم‌های کمدی است که پسیانی در آن نقشی کمدی بازی می‌کند که دوشنبه پخش می‌شود.

آتیلا پسیانی در چند فیلم و سریال با سیروس مقدم همکاری کرده است که از میان این آثار می‌توان به سریال‌های رستگاران و زیر هشت اشاره کرد. پسیانی در فیلم زمانی برای شخم زدن هم با این کارگردان همکاری کرده است. این فیلم سه‌‌شنبه در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده و درباره زوجی است که پس از 30 سال زندگی مشترک، تصمیم می‌گیرند به توافقی که ابتدای ازدواج داشته‌اند، عمل کنند. آنان هنگام ازدواج با یکدیگر عهد بسته‌اند هرگاه فرزندانشان به سر و سامان رسیدند، از هم جدا شوند، حالا پس از گذشت 30 سال این اتفاق افتاده و دختر جوان آن دو در آستانه ازدواج است و والدین او قصد طلاق دارند….

بهروز افخمی در سال 73 فیلمی ساخت با نام روز شیطان و نقش اول فیلم را به پسیانی سپرد، این فیلم چهارشنبه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. فیلم‌های روز عقرب و تخت جمشید سرروزولت هم پنجشنبه و جمعه به نمایش درمی‌آید.شبکه نمایش امشب در باکس ساعت 19 فیلم شبح‌2 را گنجانده است و فردا و پس فردا در همین ساعت فیلم‌های خائن یک و دو را پخش می‌کند.از شنبه تا آخر هفته هم سری فیلم‌های تنها در خانه را در همین ساعت به نمایش می‌گذارد. فیلم‌های تنها در خانه از محبوب‌ترین فیلم‌های کمدی و پرهیجان است که در سراسر دنیا مخاطبان زیادی دارد.

از دیگر فیلم‌های دیدنی شبکه نمایش در این هفته می‌توان به فیلم‌های هتل روآندا، ال کندور، مارهای سمی، گزارش یک قتل و... اشاره کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها