آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون، کارگردانی فیلمی با تلفن همراه را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۶۸۴۲۷۳
آتیلا پسیانی با تلفن همراه فیلم می‌سازد

پسیانی که در بخش نگاه هنرمند این جشنواره حضور یافته و با استفاده از دوربین تلفن همراه، فیلم کوتاه می‌سازد،ستفاده از کاربردهای موبایل را انکارناپذیر می‌داند و می‌گوید: موبایل با زندگی هر آدمی عجین شده است و در زندگی شهری نمی توانیم ارتباط بدون موبایل را تصور کنیم. این ارتباطات بخشی از زندگی و معاش و مناسباتی که در تعریف زندگی وجود دارد را آسان می کند و گاهی اوقات هم به شدت مزاحم است. آدم هایی که بدون مسئولیت اجتماعی شروع به گرفتن فیلم و عکس می کنند. این عکس ها را به افراد دیگر نشان می دهند و آن ها می توانند از عکس ها استفاده نادرست انجام دهند.

نظر وی در مورد برگزاری جشنواره همراه تهران مثبت است و اعتقاد دارد: به نظر من جشنواره فیلم و عکس همراه تهران جشنواره مثبتی می تواند باشد، چرا که حضور چنین جشنواره ای می تواند یک امکان هنری را برای آدم های عادی فراهم کند می تواند و برای استفاده بهینه از فناوری موبایل مفید باشد.

پسیانی که همزمان بازی در سه سریال تلویزیونی را در برنامه کاری دارد در پایان اضافه می کند: خوشحالم که می توانم در این جشنواره شرکت کنم. حضور در چنین جشنواره ای به دور از رقابت باعث می شود که هر کسی در کنار دوستان، آشنایان و کسانی که آن ها را نمی شناسد تجربه زیادی پیدا کند، شاهد باشد و عده زیادی شاهد او باشند.

بخش نگاه هنرمند جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، یکی از بخش های غیر رقابتی جشنواره است که در آن هنرمندان رشته های مختلف با تلفن همراه، فیلم کوتاه می سازند.

آتیلا پسیانی ششمین هنرمندی است که در کنار فرهاد آییش، بهروز غریب پور، لیلی رشیدی، گیزلا سینایی و رضا یزدانی، در این بخش حضور خواهد داشت.

این جشنواره با موضوع فیلم و عکس های موبایلی برگزار می شود و علاقمندان می توانند تا 20 مردادماه از طریق سایت این جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi در آن شرکت کنند. (برنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها