داستان مرد چاقو زن

چندی پیش ویدئویی منتشر کردیم از گروهی که در آن مردی توسط راکت پینگ پنگ ضربات دقیقی را می زد. طوری که اگر او اشتباه می کرد به هم گروهی خود خسارت جانی وارد می آمد. پس از مدتی فردی ثابت کرد که این ویدئو به صورت کاملا ساختگی است...
کد خبر: ۶۳۱۸۱۱
داستان مرد چاقو زن

در این ویدئو ابتدا کلیپ اصلی را نشان می دهیم، پس از آن به حقه‌هایی که در آن به کار رفته می‌پردازیم و در نهایت کلیپ جدیدی که این گروه منتشر کرده را نمایش خواهیم داد.

در قسمت دوم این کلیپ ثابت می‌شود که اولا چاقوها از همان اول داخل راکت دستیار خانم وجود داشته و تنها ویدئو به فریمهای تشکیل دهنده تفکیک شده و پس از آن توسط نرم افزار ویرایش عکس، فریم به فریم ویرایش شده. شخصی که چاقوها را پرتاب می‌کند در حقیقت تنها آنها را به بیرون از کادر می‌اندازد. منتهی بزرگترین گاف این کلیپ آن جایی است که وقتی دستیار خانم راکت را به سمت بالا می‌کشد قسمتی از چاقو به لباس او گیر می‌کند و آن را بلند می‌کند. در ادامه نشان داده می‌شود که آناناسی هم که بالای سر دستیار قرار گرفته، از ابتدا نصف شده بوده و تنها در لحظه‌ی پرتاب چاقو با نخی که به آن متصل است به پشت سر دستیار کشیده می‌شود.

اما این گروه در این مدت بی کار ننشسته و کلیپ جدیدی را نیز ارائه کرده است. این بار اشتباه قبلی نیز تکرار نشده و دستیار خانم لباس مناسب‌تری را انتخاب کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها