دست سپاهان در پوست گردو

چک 400 میلیونی جباری برگشت خورد

گزارش تمرین امروز استقلال

درگیری لفظی رحمتی و نظری

در تمرین امروز آبی‌پوشان سرمربی استقلال پیگیر وضعیت مصدومان این تیم بود.
کد خبر: ۶۳۰۱۱۱
درگیری لفظی رحمتی و نظری

تمرین امروز استقلال از ساعت 15 در کمپ زنده‌یاد حجازی آغاز شد.

* کادر فنی در ابتدای تمرین به مدت 5 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و پس از آن تمرین آبی‌پوشان با دویدن، گرم‌کردن و کارهای کششی ادامه یافت.

* 3 دروازه‌بان استقلال به صورت جداگانه با حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های این تیم تمرینات اختصاصی کردند.

* ساموئل هافبک آبی‌پوشان که بعد از چند روز غیبت در تمرینات از سه‌شنبه به تمرینات اضافه شده امروز با 15 دقیقه تاخیر به کمپ تمرین استقلال آمد.

* بازیکنان استقلال بعد از دویدن و گرم کردن زیر نظر کادرفنی به کار با توپ و پاس‌کاری پرداختند.

* در بخش دیگری از تمرینات آبی‌پوشان با به تن کردن کاورهای سبز، زرد، نارنجی و سفید و تقسیم شدن به 2 گروه تمرینات اختصاصی و تاکتیکی خود را انجام دادند.

* امیر قلعه‌نویی بعد از گذشت 30 دقیقه از زمان تمرین، زمین را به 2 قسمت تقسیم کرد که در نیمه‌ای از زمین مهاجم‌ها و هافبک‌ها در یک دروازه به سانتر از جناحین و تمرین گلزنی پرداختند. مدافعان نیز در نیمه‌ دیگری از زمین کارهای دفاعی را تمرین کردند.

* در تمرین گلزنی محمدمهدی نظری مهاجم جوان استقلالی‌ها در صحنه‌ای با مهدی رحمتی تک‌به‌تک شد و ضربه محکمی به توپ زد که با برخورد به رحمتی باعث شد دروازه‌بان استقلال عصبانی شود و به او اعتراض کند تا این دو برای ثانیه هایی با یکدیگر بگو مگو کنند.

* شاهرخ بیانی و منصور پورحیدری در تمرین امروز این تیم حاضر بودند.

* امیر قلعه‌نویی در حین تمرین آبی‌پوشان دقایقی با دکتر ستوده از اعضای تیم پزشکی استقلال درباره وضعیت مصدومان این تیم صحبت کرد و پیگیر وضعیت آنها شد.

* تمرین استقلالی‌ها تا ساعت 16:15 ادامه داشت و در پایان تمرین دروازه‌بان‌های استقلال با کادر فنی به تمرین پنالتی پرداختند.

* آندرانیک تیموریان و آرش برهانی پیش از ترک تمرین با یکدیگر به مسابقه پنالتی پرداختند.

* محمد قاضی دقایقی با میرشاد ماجدی به صحبت پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها