در سال‌های اخیر، بازیگران زیادی ایستادن پشت دوربین کارگردانی در تلویزیون یا سینما را تجربه کرده‌اند و بسیاری از آنها نیز توانسته‌اند کارهای موفقی از خود به جای بگذارند. یکی از دغدغه‌های سیما تیرانداز بازیگر مجرب تلویزیون نیز فعالیت در عرصه کارگردانی و کار با مضامین اجتماعی بوده است.
کد خبر: ۶۲۸۳۵۴
سیما تیرانداز‌‌‌‌؛‌‌‌‌ در اندیشه رسیدن به دغدغه همیشگی

او این قضیه را در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود ابراز کرده و گفته است: اگر شرایط فراهم شود، علاقه‌مندم درباره مسائل اجتماعی ـ که دغدغه همیشگی من بوده است ـ کاری را کارگردانی کنم.تیرانداز که در زمینه کارگردانی تئاتر فعالیت کرده، در این زمینه گفته است: اگرچه این حیطه، بسیار متفاوت از تئاتر است، اما من به فعالیت در عرصه کارگردانی سریال‌های تلویزیونی فکر می‌کنم. در کارگردانی تلویزیونی باید به دوربین و موارد تکنیکی آن توجه کرد که اساسا در تئاتر چنین چیزهایی وجود ندارد و باید به این ابزار فنی آگاهی داشت.

 

تیرانداز که آخرین بار با بازی در سریال طنز دودکش (محمدحسین لطیفی) در تلویزیون ظاهر شد، بازی در سریال ستایش 2 (سعید سلطانی) را به پایان رسانده و فیلم تلویزیونی روزهای آخر اسفند (بهروز شعیبی) نیز یکی از تازه‌ترین فیلم‌های تلویزیونی است که در آن بازی کرده و به احتمال زیاد، نوروز 93 روی آنتن خواهد رفت.

 

قاب کوچک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها