مشاور فدراسیون جهانی زورخانه:

افراد مغرضی به اختلافات دامن می زنند

رییس جدید فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای:

حمایت روسای هیات‌ها را خواهم داشت

کد خبر: ۶۲۷۷۵۳

رییس فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی معتقد است که با وجود رای نزدیک و میلیمتری‌اش در انتخابات ریاست فدراسیون حمایت هیات‌های استان‌ها را خواهد داشت.

 فرهاد طلوع‌کیان پس از انتخاب با 17 رای از 33 رای ماخوذه به عنوان ریاست جدید فدراسیون کشتی پهلوانی ورزش‌های باستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک سال نبودم و در این مدت 14 رییس هیات عوض شده و شناختی از من نداشتند. البته باز هم از دوستانی که لطف و اعتماد کردند تا انتخاب شوم تشکر می‌کنم. قطعا حمایت هیات‌ استان‌ها را کسب خواهیم کرد و همه عزیزان یک دل هستند تا بتوانیم کار دسته جمعی انجام دهیم. باید به فکر توسعه این ورزش بود و با برنامه‌هایی که ارائه کرده‌ام، قطعا می‌توانیم در کار خود موفق شویم.

وی افزود: این فدراسیون تابلوی پهلوانی دارد و باید متفاوت باشد. باید از خودمان شروع کنیم و نباید شعار دهیم. از مدیریت گرفته تا سایر ارکان باید همه کمک کنیم تا بتوانیم این ورزش را توسعه دهیم. قطعا از حضور کاندیداهایی که امروز با من رقابت کردند، استفاده خواهیم کرد. آقایان عرب و رشیدلمیر در این فدراسیون بوده‌ و توانمندی‌های بالایی دارند که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. آقای طالقانی هم که جای خود دارد و اگر قبول کند از حضور ایشان استفاده خواهیم کرد. برای نایب رییسی و انتخاب سایر اعضای فدراسیون هم باید بررسی کنیم، چون آنقدر نیروی توانمند وجود دارد که باید بتوانیم بهترین فرد را انتخاب کنیم.

طلوع‌کیان همچنین درباره بودجه فدراسیون و مسائل مالی گفت: آوردن پول یک بحث است و صحیح خرج کردن، برنامه داشتن و با کار کارشناسی پیش رفتن یک بحث دیگر. این که یک رویداد بزرگی انجام شود و برای آن میلیاردی خرج شود، اما نتیجه‌ پایداری نداشته باشد، درست نیست. باید در کنار منابع زودگذر منابع پایدار هم داشته باشیم. از بحث مارکتینگ و حضور خیرها استفاده خواهیم کرد و حتما برنامه‌های برای جذب اسپانسر خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نقدهایی که در این مدت به فدراسیون داشته است، به خاطر این بوده که به عنوان رییس انتخاب شود، اظهار کرد: زمانی که دبیر فدراسیون هم بودم خودم فدراسیون را نقد می‌کردم و اگر این کار صورت نمی‌گرفت در زمان ما هر سال آیین‌نامه‌ها اصلاح نمی‌شد. نقدهای من کارشناسی بوده است. البته پهلوانان، پیشکسوتان، داوران و مربیان هم مصاحبه‌هایی می‌کردند و به مسائل کلان و برنامه‌ها انتقاد داشتند. مثل مصوباتی که پارسال تصویب اما پیگیری نشد.

طلوع‌کیان درباره همکاری‌اش با مهرعلیزاده، رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای بیان کرد: آقای مهرعلیزاده که مسئولیت دارد و حتما باید با ایشان همکاری کنیم و از ایشان کمک بگیریم. بقیه دوستانی هم که مسئولیتی ندارند باید کمک کنند تا کار پیش رود.

رییس فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی در پایان درباره تکلیف ساختمان فدراسیون گفت: گفته شده بود که این ساختمان متعلق به فدراسیون است. اگر به فدراسیون تعلق دارد که باید در اختیار فدراسیون قرار گیرد،‌اما متعلق به اشخاص است که این مساله بحث دیگری خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها