کد خبر: ۶۲۷۷۵۱
طالقانی: سجادی گفت به مجمع بیا اما خودش مرا راه نداد!

سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی می‌گوید دکتر سجادی دیروز به او گفته بود در جلسه مجمع شرکت کند اما امروز خودش او را به جلسه راه نداده است.

محمدرضا طالقانی در گفت‌وگو باایسنا، درباره ممانعت از حضورش در جلسه مجمع عمومی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی که برای تعیین رییس این فدراسیون تشکیل شده بود، اظهار کرد: تا به حال هر سرپرست فدراسیونی که به جلسه انتخابات رفته، راهش داده‌اند. مگر شفیع در جلسه حاضر نشد؟ سرپرستان فدراسیون‌ها طبق قانون باید در جلسه انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: من بازنشسته‌ام و آنهایی که این شرایط را دارند برای شرکت در انتخابات فدراسیون‌ها باید از  هیات دولت مجوز بگیرند. من نیز نامه‌ای را برای دریافت مجوز نوشتم. دکتر گودرزی تا دیروز گفت مجوز شرکتم در انتخابات را می‌گیرد، اما تا دیروز ظهر جوابی به من ندادند. نماینده هیات‌ها نیز مدام تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که تکلیف ما چیست و باید به چه کسی رای دهیم، ‌اما من اهل لابی نبودم.

طالقانی همچنین خاطر نشان کرد: دکتر سجادی دیروز تماس گرفت و گفت مجوزم صادر نشده است. من از او پرسیدم به جلسه مجمع بیایم و او گفت بیا. حتی ساعت رفتن به جلسه را با او هماهنگ کردم و قرار شد راس ساعت 10 صبح امروز (پنجشنبه) به جلسه مجمع بروم، اما زمانی که خواستم وارد ساختمان شوم به من اطلاع دادند که سجادی گفته برو تا زمان دیگری با حضور وزیر از شما تجلیل کنیم.

وی افزود: من به رسم ادب به جلسه آمدم و خواستم به قانون احترام بگذارم از بزرگان تشکر کنم. نه جلسه معارفه‌ای برای من گذاشتند و نه تودیع. خود سجادی به من گفت که به جلسه بیا. اما نمی‌دانم چرا امروز من را راه ندادند. من یازده ماه در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کار کرده‌ام و می خواستم بروم اما خودشان گفتند که بمان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها