انتخابات فدراسیون ورزش‌های باستانی فردا برگزار می‌شود

طالقانی پشت خط !

مجمع انتخابات فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی در حالی فردا برگزار می‌شود که محمدرضا طالقانی به دلیل قانون بازنشسته‌ها نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند.
کد خبر: ۶۲۷۴۵۵
طالقانی پشت خط !

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی فردا برگزار می شود که محمدرضا طالقانی به دلیل ممنوعیت حضور بازنشسته‌ها نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند.

محمد رضا طالقانی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت : به دلیل قانون بازنشسته ها نمی توانم در انتخابات شرکت می کنم ، تابع قانون هستم و هدفم خدمت به ورزش است و هر زمان گفتند بیا ، آمدم و حالا که باید بروم ، می روم. بنده یازده ماه پیش به دستور وزیر ورزش و جوانان برای ایجاد آرامش در این فدراسیون انجام وظیفه کردم بعد از 6 ماه ، نامه ای تهیه و برگزاری مجمع را اعلام کردم اما آن زمان اعلام شد تا بهبود شرایط در پست خود باقی بمانم.

سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ادامه داد: تا امروز صبح که دکتر سجادی معاون قهرمانی وزارتخانه اعلام کرد مطابق قانون بازنشسته ها نمی توانم در انتخابات شرکت کنم ما هم تابع قانون هستیم و قصد ندارم قانون را زیر پا بگذارم . من عاشق ورزش و حضور موثر در این رعرصه هستتم و امروز هم بسیار خوشحالم که با حضورم در فدراسیون ملی ورزش های زورخانه ای اختلافات حل شد و مجموعه ورزش باستانی به آرامش رسید . در حالیکه اعتبار این فدراسیون 140 میلیون تومان بود من توانستم 2 میلیارد و 600 میلیون تومان برای این فدراسیون پول جذب کنم .

وی افزود : فردا درمجمع حضور خواهم یافت و از تمام کسانی که در این مدت با من همکاری داشتند و درکنار ورزش ملی و مذهبی کشور بودند قدردانی می کنم .

سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با بیان اینکه من جزئی از ورزش هستم اظهارداشت : هر وقت لازم باشم در خدمت مردم خواهم بود و برای آنها کار می کنم نه مراسم معارفه می خواهم نه تودیع . چرا که کار برای این مردم، بزرگترین پاداش است .

لازم به ذکر است انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی فردا ( پنجشنبه ) ساعت نه و نیم صبح در سالن مرحوم فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها