عسل بدیعی، «خانه پدرم» را جمعه به تلویزیون می‌آورد

علاقه‌مندان به فیلم‌های ایرانی می‌توانند امروز و فردا به تماشای فیلم‌هایی مانند آقا خوبه، خانه پدرم، ملاقات غیر‌ممکن، شب غزل و روز یلدا شب چله که از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود، بنشینند.
کد خبر: ۶۲۷۶۶۸
عسل بدیعی، «خانه پدرم» را جمعه به تلویزیون می‌آورد

 در تعطیلات آخر هفته فیلم‌های خارجی برجسته‌ای مانند ماتریکس، استخوان زمستان، شبکه سری، پاستور، مکعب و انیمیشن‌های وال‌ای و خوش‌قدم هم از تلویزیون پخش می‌شود.

شبکه یک

امروز: ساعت 22، راه پوشالی

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، آقا خوبه ‌/ ‌ساعت 22، مختارنامه

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «راه پوشالی» به کارگردانی رودریگو آریاس، امروز ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم با بازی ویتور کورا و اینز ماریانا مویتاس محصول پرتغال است.

فیلم تلویزیونی «آقا خوبه» به کارگردانی علی عطشانی، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک روی آنتن می‌رود. فاطمه گودرزی، علی دهکردی، علی اوسیوند، اصغر نقی‌زاده و لاله صبوری در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مختارنامه(دلیران ایران1)» به کارگردانی داوود میرباقری با نقش‌آفرینی فریبرز عرب‌نیا، امین زندگانی، نسرین مقانلو و رضا رویگری، فردا ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه دو

امروز: ساعت 8، خرس‌های مهربان‌ / ‌ساعت 14 و 30 دقیقه، برفی دوست‌داشتنی

فردا: ساعت 8، نیکو گوزن پرنده ‌/ ‌ساعت 17 و‌30 دقیقه، خانه پدرم‌ / ‌ساعت 23 و 30 دقیقه، بهمن

انیمیشن «خرس‌های مهربان(جشن هدیه‌ها)» به کارگردانی لری هاستون، امروز ساعت 8 صبح از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «برفی دوست‌داشتنی» به کارگردانی ترسن اشمیت، امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم با بازی اولیور استوکوفسکی، سوفی وود کسل و اینس نیری محصول آلمان است.

انیمیشن «نیکو گوزن پرنده» به کارگردانی میشل هگنر، فردا ساعت 8 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم سینمایی محصول 2008 فنلاند است.

فیلم تلویزیونی «خانه پدرم» به کارگردانی کامران قدکچیان، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد.

 این تله فیلم آخرین حضور زنده یاد عسل بدیعی در مقابل دوربین محسوب می شود که تا قبل از فوت وی مقابل دوربین رفت. حمید ابراهیمی، پوریا ایمانی،ایمان یادگاری، عسل جلالی و ستایش محمودی دیگر بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.
«خانه پدرم» داستان کاوه، پسری 13 ساله است که به خاطر دزدی کوچکی در دادگاه گیر افتاده است. از طرفی مادر او ازدواج مجدد داشته و اکنون صاحب چند فرزند از شوهر دومش است تا اینکه... .
این تله فیلم قرار بود جمعه دو هفته پیش روی آنتن رود که به دلیل برخی مشکلات فنی پخش آن تا هفته جاری به تعویق افتاد.

فیلم سینمایی «بهمن» به کارگردانی کالدکود چوب، فردا ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. دینا میلیگان و میشل گروس بازیگران اصلی این فیلم هستند.

شبکه سه

امروز: ساعت 10، ماه من‌/ ‌ساعت 19، برت و دیکی‌/ ‌ساعت 23 و 30 دقیقه، نبرد اندیشه‌ها

فردا: ساعت 19، شبکه سری

فیلم سینمایی «ماه من(قسمت اول)» به کارگردانی ویجی و با بازی سارا ارجون و چیان ویکرام، امروز ساعت 10 صبح از شبکه سه بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «برت و دیکی» به کارگردانی دیوید بالیز، امروز ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. جیمز فرین، سم هوارو مت اسمیت در این فیلم محصول انگلیس به ایفای نقش‌پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «نبرد اندیشه‌ها» به کارگردانی چی لنگ چنگ، امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش خواهدشد.

فیلم سینمایی «شبکه سری» به کارگردانی ژوزف ویلزمیر، فردا ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. کاترینا بوهم و هنیز هوئینگ در این فیلم محصول اتریش و آلمان بازی کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 16، پاستور

فردا: ساعت 12، مکعب‌/‌ ساعت 20 و 30 دقیقه، کینه کیو جو

فیلم سینمایی «پاستور» به کارگردانی الین برونارد، محصول فرانسه، امروز ساعت 16 از شبکه چهار بازپخش می‌شود. داستان فیلم با بازی الین برونارد و مری هلین ایمبرت درباره پاستور است که واکسن هاری را کشف می‌کند.

فیلم سینمایی «مکعب» به کارگردانی دافنا کاستنر، محصول سال 1998 کانادا، فردا ساعت 12 از شبکه چهار پخش‌می‌شود.

فیلم سینمایی «کینه کیو جو» به کارگردانی ژانگ ایمو، محصول چین، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13، گوی بخار 1

فردا: ساعت 9 و 15 دقیقه، گوی بخار 2‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، نبرد خاموش

انیمیشن «گوی بخار 1» به کارگردانی اتسوهیرو اوهتومو، امروز ساعت 13 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

انیمیشن «گوی بخار 2» به کارگردانی کاتسوهیرو اوهتومو، فردا ساعت 9 و 15 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «نبرد خاموش» به کارگردانی لوک من لانگ، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم محصول سال 2012 هنگ‌کنگ است.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، ملاقات غیرممکن

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، شب غزل

فیلم تلویزیونی «ملاقات غیرممکن» به کارگردانی حسن لفافیان، امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. سودابه بیضایی، فخرالدین صدیق‌شریف، شهروز ابراهیمی، اکبر قدمی و مهدی ضیایی در این فیلم بازی کرده‌اند. این فیلم تلویزیونی از تولیدات صداوسیمای استان مرکزی است.

فیلم تلویزیونی «شب غزل» به کارگردانی سعید پورشعبانی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

شبکه پویا

انیمیشن «خوش‌قدم» به کارگردانی جورج میلر، محصول 2006 آمریکا در ژانر کمدی و ماجراجویی، امروز ساعت 20 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

انیمیشن «وال‌ای» به کارگردانی اندرو استانتون، محصول 2008 آمریکا، فردا ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «آخرین پدر خوانده + زندگی دیوید گیل»، «زمین»، «ماتریکس 3»، «گذر زمان» و «جایزه بزرگ» فردا ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها