بازیگر نقش «بهبود فریبا»:

آقای اینانلو دچار سوء تفاهم شده است

مهران احمدی برای بازی در مجموعه تلویزیونی «پایتخت 3» به کارگردانی سیروس مقدم قرارداد بست.
کد خبر: ۶۲۷۶۲۷
مهران احمدی ساکن «پایتخت3» شد

این بازیگر که در قسمت دوم این مجموعه نیز به ایفای نقش پرداخته بود برای«پایتخت 3» نیز با گروه سیروس مقدم قرارداد بست. این مجموعه هم اکنون در مرحله پیش‌تولید است و 15 دی ماه کلید می خورد.

"پایتخت 3" که برای پخش در نوروز 93 از شبکه اول سیما تولید می‌شود، توسط تیم نویسندگان شامل محسن تنابنده، خشایار الوند و حسن وارسته به رشته تحریر درمی‌آید که ترکیبی از فیلمنامه‌نویسان سری اول و دوم "پایتخت" هستند.

علیرضا خمسه، محسن تنابنده، احمد مهرانفر و ریما رامین‌فر بازیگران اصلی این سریال درباره خانواده نقی معمولی هستند. نقی به همراه همسرش هما، پدرش بابا پنجعلی، دخترهای دوقلویش سارا و نیکا و ارسطو پسرخاله‌اش در هر سری از سریال با اتفاقات مختلفی روبرو می‌شوند.

سری اول درباره مهاجرت این خانواده از شمال کشور منطقه علی آباد به تهران برای ادامه تحصیل هما و اتفاقات فراوانی بود که منجر به بازگشت این خانواده به زادگاهشان شد. سری دوم نیز به گنبد و گلدسته سازی از حرفه‌های مطرح شمالی‌ها می‌پرداخت و این خانواده گلدسته‌ای را از شمال به جنوب کشور رساندند و اتفاقات طول این سفر، ماجراهای اصلی سری دوم را تشکیل داد.

در سری دو مبناست این بار گنبد و گلدسته به خارج از مرزهای کشور برده شود و این زمینه ساز اتفاقات تازه‌ای است که این روزها تیم نگارش در حال پر و بال دادن به آن هستند.

"پایتخت 1" نوروز 90 و "پایتخت 2" نوروز 92 به تهیه‌کنندگی الهام غفوری از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

منبع: مهر

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها