مدیر مسئول روزنامه جام جم:

سو‌ء‌‌تفاهمی در فتنه 88 وجود نداشت

مدیر مسئول روزنامه جام جم گفت: اصلاح طلبان دولت روحانی را تحت فشار قرار ندهند چون رفع حصر از اختیار دولت نیست و این فشارها سبب آسیب دیدن دولت در میان بسیاری از اقشار جامعه می‌شود.
کد خبر: ۶۲۵۲۴۳
سو‌ء‌‌تفاهمی در فتنه 88 وجود نداشت

بیژن مقدم مدیر مسئول روزنامه جام جم در واکنش به نامه سرگشاده 9 تن از اصلاح‌طلبان به حسن روحانی برای «پایان دادن به سوء تفاهمات 88»، گفت: در فتنه سال 88 سوءتفاهمی وجود نداشت که عده‌ای امروز بر روی آن تاکید می‌کنند.

وی با بیان اینکه به فرض وجود این موضوع، این امر قطعا از جانب مسئولان جمهوری و دست‌اندرکاران انتخاب نبوده است، افزود: این مسایل از جانب جریانات و افراد وابسته به جناح اصلاح‌طلب صورت گرفته است بنابراین باید صراحتاً به اشتباه خود اقرار کنند.

مدیر مسئول روزنامه جام جم خاطرنشان کرد: فتنه 88 با کلید واژه تقلب شروع شد و یک عده فکر کردند پیروز انتخابات هستند و نظام نتیجه را تغییر داده است، بنابراین اگر منظورشان از سوء‌تفاهم این است پس تا دیر نشده از نظام و مردم عذرخواهی کنند.

وی تاکید کرد: افرادی که فتنه 88 را ایجاد و به نظام خسارت وارد کردند از اشتباه خود عذرخواهی کنند چرا که نظام نیز تناسب با آن برخورد و تصمیم‌گیری می‌کند.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان، دولت روحانی را تحت فشار قرار ندهند چون رفع حصر از اختیار دولت نیست و این فشارها سبب آسیب دیدن دولت در میان بسیاری از اقشار جامعه می‌شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ع
United States
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
۰
۰
عوامل فتنه باید مجازات شوند .
ع
United States
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
۰
۰
چه نامه سرگشاده باشد و چه نباشد خائنین به مملكت باید مجازات شوند
عادل
France
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
۰
۰
پدر كشور را درآوردند حالا می گویند سوئ تفاهم...
خیلی از كارشناسان متعقدند دقیقا همزمان و بعد از فتنه فتیله تحریم و فشار بر كشور توسط دشمنان بالا كشیده شد ...
پس منبعد هر كسی بر اساس برداشت خودش یا چیزی به میل و نفعش نباشد ماه ها اغتشاش كند و كشور را در سطح جهان و داخلی تخریب كند و بعد از چند سال كه وضعیت به نفعش شد بگوبد سوء تفاهم شد.
اینطوری دیگه سنگ روی سنگ هم بند نمی شود

نیازمندی ها