مدیر مسئول روزنامه جام جم:

سو‌ء‌‌تفاهمی در فتنه 88 وجود نداشت

مدیر مسئول روزنامه جام جم گفت: اصلاح طلبان دولت روحانی را تحت فشار قرار ندهند چون رفع حصر از اختیار دولت نیست و این فشارها سبب آسیب دیدن دولت در میان بسیاری از اقشار جامعه می‌شود.
کد خبر: ۶۲۵۲۴۳
سو‌ء‌‌تفاهمی در فتنه 88 وجود نداشت

بیژن مقدم مدیر مسئول روزنامه جام جم در واکنش به نامه سرگشاده 9 تن از اصلاح‌طلبان به حسن روحانی برای «پایان دادن به سوء تفاهمات 88»، گفت: در فتنه سال 88 سوءتفاهمی وجود نداشت که عده‌ای امروز بر روی آن تاکید می‌کنند.

وی با بیان اینکه به فرض وجود این موضوع، این امر قطعا از جانب مسئولان جمهوری و دست‌اندرکاران انتخاب نبوده است، افزود: این مسایل از جانب جریانات و افراد وابسته به جناح اصلاح‌طلب صورت گرفته است بنابراین باید صراحتاً به اشتباه خود اقرار کنند.

مدیر مسئول روزنامه جام جم خاطرنشان کرد: فتنه 88 با کلید واژه تقلب شروع شد و یک عده فکر کردند پیروز انتخابات هستند و نظام نتیجه را تغییر داده است، بنابراین اگر منظورشان از سوء‌تفاهم این است پس تا دیر نشده از نظام و مردم عذرخواهی کنند.

وی تاکید کرد: افرادی که فتنه 88 را ایجاد و به نظام خسارت وارد کردند از اشتباه خود عذرخواهی کنند چرا که نظام نیز تناسب با آن برخورد و تصمیم‌گیری می‌کند.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان، دولت روحانی را تحت فشار قرار ندهند چون رفع حصر از اختیار دولت نیست و این فشارها سبب آسیب دیدن دولت در میان بسیاری از اقشار جامعه می‌شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ع
United States
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
۰
۰
عوامل فتنه باید مجازات شوند .
ع
United States
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
۰
۰
چه نامه سرگشاده باشد و چه نباشد خائنین به مملكت باید مجازات شوند
عادل
France
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
۰
۰
پدر كشور را درآوردند حالا می گویند سوئ تفاهم...
خیلی از كارشناسان متعقدند دقیقا همزمان و بعد از فتنه فتیله تحریم و فشار بر كشور توسط دشمنان بالا كشیده شد ...
پس منبعد هر كسی بر اساس برداشت خودش یا چیزی به میل و نفعش نباشد ماه ها اغتشاش كند و كشور را در سطح جهان و داخلی تخریب كند و بعد از چند سال كه وضعیت به نفعش شد بگوبد سوء تفاهم شد.
اینطوری دیگه سنگ روی سنگ هم بند نمی شود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها