رضا یزدانی می گوید باید منتطر اتفاق غافلگیر کننده ای باشیم

راز بزرگ رضا یزدانی

خواننده آلبوم «خاطرات مبهم» در گفتگو با «موسیقی ما» درباره آلبوم جدید و زمزمه‌های همکاری مجددش با «یغما گلرویی» سخن گفت.
کد خبر: ۶۲۴۳۰۳
راز بزرگ رضا یزدانی

خواننده آلبوم «خاطرات مبهم» در گفتگو با «موسیقی ما» درباره آلبوم جدید و زمزمه‌های همکاری مجددش با «یغما گلرویی» سخن گفت.«رضا یزدانی» درباره جزئیات و زمان انتشار آلبوم جدید خود به «موسیقی ما» گفت: «همه مراحل تولید آلبوم را گذرانده‌ایم و بعد از ایام ماه صفر آن‌را در بازار موسیقی کشور منتشر خواهیم کرد. این اثر شامل 14 قطعه است و نام بعضی از قطعات آن عبارتند از : بی‌منطق، هذیون، عشق پست مدرن، تهران‌گردی، قوی سیاه، کسی از ما جهان آرا نمی‌شه و... است. میثم مروستی (ویولن)، محمد خرمی‌نژاد (درامز)، میلاد عذل (گیتار)، مازیار احمدپور (گیتار)، کاویان رجبی (گیتار)، آرش زمانیان (گیتار باس)، ایمان جعفری (کلارینت)، جابر اطاعتی (آکاردئون) از اعضا و نوازندگان حاضر در این آلبوم هستند. تهیه‌کننده این آلبوم علی اوجی است و از سوی تصویرگستر پاسارگاد پخش و توزیع می‌شود.»
یزدانی همچنین از انتشار نخستین تیزر تبلیغاتی آلبوم در هفته آینده و در ابتدای فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند...»، که قرار است در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، خبر داد. این خواننده هم‌چنین درباره زمزمه همکاری مجدد اش با «یغما گلرویی» توضیح داد: «همکاری جدید من و «یغما گلروئی» یک راز بزرگ است و مطمئن‌ام همه از بابت آنها غافلگیر خواهند شد. فعلا بیشتر از این نمی‌شود در این باره صحبتی به میان آورد و در روزهای آینده بیشتر در این باره صحبت خواهم کرد.»
یزدانی تا کنون آلبوم های شهر دل، پرنده بی پرنده، ساعت 25 شب، خاطرات مبهم و... را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است.
منبع: موسیقی ما – بهمن بابازاده
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها