این روزها همه کاربران با فرمت پی‌دی‌اف آشنا هستند و از مزایای آن نیز باخبرند. فرمت پی‌دی‌اف در همه دستگاه‌های هوشمند امروزی اعم از رایانه، تلفن همراه و تبلت قابل مشاهده است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن نیز حفظ خصوصیات فایل در تمامی دستگاه‌های به‌نمایش درآمده است. تا به‌حال یک ایمیل حاوی فایل اکسل یا Word را دریافت کرده‌اید؟
کد خبر: ۶۲۳۶۴۵

بسیاری از کاربران با دریافت این نوع فایل‌ها روی تلفن همراه یا تبلت خود با مشکل مواجه می‌شوند؛ زیرا گاهی اوقات ممکن است نرم‌افزار مورد نیاز برای اجرای این فایل‌ها را روی دستگاه خود نصب نکرده باشند و گاهی نیز ممکن است به‌دلیل پشتیبانی نشدن از زبان فارسی، قادر به خواندن محتوای فارسی این فایل‌ها نباشند. در چنین شرایطی بهترین راه حل، دریافت فایل‌ها به فرمت پی‌دی‌اف است اما همان‌طور که می‌دانید نمی‌توانید از تمام افرادی که برایتان ایمیل ارسال می‌کنند انتظار داشته باشید فایل‌های پیوست را در قالب فایل پی‌دی‌اف برایتان ارسال کنند. به‌نظر شما راه حل خلاصی از این مشکل چیست؟

پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس آنلاین تبدیل فایل‌های پیوست و حتی متن ایمیل‌ها به پی‌دی‌اف است. سایت pdfconvert.me شما را قادر می‌کند تا براحتی محتوای ایمیل‌های خود را همراه با فایل‌های پیوست آن به فرمت پی‌دی‌اف تبدیل کرده، بدون نیاز به نرم‌افزارهای اضافه به مشاهده محتوای فایل‌های پیوست بپردازید. استفاده از این سرویس آسان است و نیازی به نصب نرم‌افزار مجزا یا حتی خروج از برنامه مدیریت ایمیل خود ندارید. روش بهره‌مندی از امکانات این سرویس به‌شرح زیر است:

 

تبدیل متن ایمیل

اگر قصد دارید متن ایمیل دریافتی را به پی‌دی‌اف تبدیل کنید کافی است آن را به آدرس pdfconvert@pdfconvert.me فوروارد کنید. با انجام این کار در کمتر از یک دقیقه ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که فایل پیوست آن، نسخه پی‌دی‌اف از ایمیل ارسالی شماست.

تبدیل فایل‌های پیوست

اگر فایل‌های پیوست در دستگاه شما باز نمی‌شوند و می‌خواهید آنها را به پی‌دی‌اف تبدیل کنید، روش کار ساده‌ای را در پیش خواهید داشت. همچون روش قبل از قابلیت فوروارد کمک بگیرید، اما این‌بار ایمیل دریافتی را به آدرس
attachconvert@pdfconvert.me انتقال دهید. در کمتر از یک دقیقه ایمیل جدیدی دریافت خواهید کرد که حاوی فایل‌های پیوست درخواستی به فرمت پی‌دی‌اف است.

تبدیل سایت‌ها

دوست دارید سایت روزنامه جام‌جم یا هر سایت دیگری را به فایل پی‌دی‌اف تبدیل کنید یا نسخه‌ای از خبر موجود در یک سایت را به‌صورت فایل پی‌دی‌اف برای دوستانتان ارسال کنید؟ برای انجام این کار باید در متن ایمیل آدرس سایت را وارد و آن را به webconvert@pdfconvert.me ارسال کنید. از ویژگی‌های متمایز این سرویس با دیگر سرویس‌های مشابه، پشتیبانی از فرمت و خصوصیات ظاهری محتوای ارسالی، نیاز نداشتن به مراجعه به سایت سرویس‌دهنده برای دانلود فایل‌ها (ارسال فایل‌ها توسط ایمیل) و سرعت بسیار بالای اجرای درخواست‌هاست.

توجه: در سیاست حفظ حریم خصوصی این سایت قید شده است که محتوای فایل‌های ارسالی از‌سوی شما فقط هنگام تبدیل به فرمت پی‌دی‌اف در سرورهای سایت ذخیره و پس از ارسال به‌صورت فایل پیوست، بسرعت عملیات حذف آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها