خواسته دایی برای ما مهم است

خلعتبری: ما فقط دنبال سه امتیاز هستیم

صعود دوپله ای سرخ ها در جدول

هدیه 3 امتیازی خلعت به پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با دو گل محمد رضا خلعتبری ، بر تیم ذوب آهن در آخرین بازی هفته هفدهم لیگ برتر پیروز شد تا با صعودی دو پله ای ، در جایگاه سوم جدول رده بندی بنشیند .
کد خبر: ۶۲۲۹۱۷
هدیه 3 امتیازی خلعت به پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی ، در این بازی حساس برای پرسپولیسی ها ، آن هم به جهت توقف تیم های استقلال ، سپاهان و فولاد ، محمد رضا خلعتبری در هر نیمه یک برای تیم دایی زد تا پرسپولیس با رسیدن به امتیاز 30 ، بعد از تیم های تراکتورسازی و نفت تهران در رده سوم جدول جای گیرد . ذوب آهن که با شروع تهاجمی اش در نیمه دوم ، توسط قاسم حدادی فر به گل مساوی رسیده بود ، وقتی یک بار دیگر دروزاه اش را با گلزنی خلعتبری گشوده دید ، تلاش زیادی کرد تا بازی را به تساوی بکشاند ، اما تلاش بازیکنان این تیم راه به جایی نبرد تا این تیم که امسال شرایط خوبی را دنبال نمی کند ، به یک شکست دیگر تن بدهد .
در دقایق پایانی این بازی علی دایی ترجیح داد که امید عالیشاه مصدوم را به زمین بفرستد که این تعویض بدون آنکه تاثیری در سرنوشت بازی داشته باشد ، به قیمت مصدومیت دوباره عالیشاه منجر شد تا او که از زمان حضورش در زمین دو قیقه می گذشت ، زمین بازی را ترک کند . در پایان این بازی محمد رضا خلعتبری به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و قاسم حدادی فر هم جایزه اخلاق را بخود اختصاص داد . 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها