خوشحالم ماندلا را از نزدیک درک کردم

کروش: امیدوارم با پرتغال و یونان هم‌گروه نشویم

طلسم مساوی ها در دیدار با فجر می شکنیم

اکبرپور: می‌توانستیم برنده بازی باشیم

سیاوش اکبرپور بازیکن تیم استقلال تهران تیمش را شایسته پیروزی مقابل سپاهان اصفهان معرفی کرد. او می گوید استقلال باید حداقل یک گل می زد.
کد خبر: ۶۲۲۸۶۴
اکبرپور: می‌توانستیم برنده بازی باشیم

سایت جام جم ورزشی- سیاوش اکبرپور پس از پایان بازی استقلال مقابل سپاهان در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص این بازی و شرایط تیمش صحبت کرد.
 

 *بازی را چه طور دیدید؟
 بازی سختی بود هرچند که ما می‌توانستیم ببریم. موقعیت‌های خوبی هم برای گلزنی داشتیم،‌ اما شانس با ما یار نبود و قسمت نشد که با سه امتیاز به تهران برگردیم. با این حال امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر  ظاهر شویم و از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

*فکر می‌کنید در بازی‌های بعدی، استقلال بتواند امتیازات از دست رفته را جبران کند؟
من احساس می‌کنم شرایط ما هفته ‌به هفته بهتر می‌شود و بازی‌ با سپاهان هم خوب بودیم و می‌توانیم در بازی‌های بعدی‌مان در کنار ارائه بازی خوب، نتیجه هم بگیریم.
 

*از دست دادن این امتیازات باعث نمی‌شود از کورس قهرمانی عقب بمانید؟
 رقابت در لیگ فشرده است و هر هفته امکان تغییر در جایگاه‌ها وجود دارد. قبول دارم که نباید در چند بازی اخیر امتیاز از دست می‌دادیم، اما به این مسئله هم باور دارم که می‌توانیم در بازی‌های بعدی به پیروزی برسیم تا خود را به صدر برسانیم.
 قهرمان لیگ در هفته پایانی مسابقات مشخص می‌شود نه در اواسط لیگ، ما هم حتما طوری حرکت می‌کنیم که بتوانیم در هفته آخر لیگ، قهرمانی را متعلق به خود کنیم.
 

 *چرا در سه بازی اخیر، استقلال هیچ گلی به ثمر نرسانده است؟
 نظر خاصی در اینباره ندارم فقط می‌توانم بگویم ما در زمین همه تلاش‌مان را برای گلزنی انجام می‌دهیم و امیدواریم در بازی‌های بعدی بتوانیم گل بزنیم.
 

*چه پیش‌بینی  از بازی با فجر دارید؟
 این بازی هم یک بازی مثل همه دیدارهای ما است و قطعا هدف تیم کسب سه امتیاز آن است. امیدوارم بتوانیم فجر سپاسی را شکست دهیم تا با این برد، طلسم تساوی‌های‌مان را بشکنیم و بتوانیم خود را به صدر نزدیک کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها