صعود دوپله ای سرخ ها در جدول

هدیه 3 امتیازی خلعت به پرسپولیس

معاون ورزشی استقلال گفت: ما شیث رضایی را نمی خواستیم و حالا این بازیکن بگوید که چه کسی از این باشگاه با او تماس گرفته است.
کد خبر: ۶۲۲۸۶۲

سایت جام جم ورزشی- علی امیری در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص بازی استقلال مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود و ما مسلط به توپ و میدان بودیم و اگر از فرصت‌هایی که به دست ‌آوردیم به خوبی استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم با اختلاف دو گل حریف‌مان را شکست دهیم.
معاون ورزشی استقلال در خصوص راه نیافتن تعدادی از هواداران استقلال به داخل ورزشگاه و نشستن آنها روی چمن گفت:‌ قانون می‌گوید ده درصد از گنجایش ورزشگاه به هواداران تیم میهمان اختصاص پیدا کند، اما وقتی بخشی از ورزشگاه خالی بود سپاهانی‌ها می‌توانستند جایگاه بیشتری را در اختیار هواداران ما قرار دهند تا آنها خارج از استادیوم به روی چمن ننشینند.
 امیری در ارتباط با صحبت‌های اخیر شیث رضایی گفت: من از آقای شیث رضایی خواهش می‌کنم شخص تماس‌گیرنده از باشگاه استقلال را به ما معرفی کند و بگوید چه کسی به او پیشنهاد بازی در استقلال را داده تا ما خودمان این مسئله را پیگیری کنیم. با تمام احترامی که برای این بازیکن قائل هستیم به هیچ‌عنوان شیث رضایی در لیست موردنظر کادرفنی نبوده که بخواهیم به او پیشنهاد بازی در استقلال را دهیم.
 امیری بازهم تاکید کرد ما منتظر پاسخ شیث رضایی هستیم تا ببینیم شخصی که از باشگاه استقلال جهت حضور وی در جمع آبی‌‌پوشان پایتخت تماس گرفته چه کسی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها