ترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر

ملوان بهترین تیم هفته

نفت تهران در تعقیب صدرنشین

تراکتورسازی در صدر ماند

شاگردان مجید جلالی در تیم تراکتورسازی با پیروزی بر تیم همشهری گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام ^ به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند .
کد خبر: ۶۲۲۹۰۰
تراکتورسازی در صدر ماند


 به گزارش جام جم ورزشی ، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز با برگزاری 4 دیدار همزمان از ساعت 15 پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها تراکتورسازی و ملوان پیروز داربی‌های تبریز و گیلان بودند.

در تبریز، گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام میزبان تراکتورسازی بود و در پایان با نتیجه دو بر یک از همشهری خود شکست خورد تا امتیازهای داربی حساس تبریز را از دست داده باشد.

جواد کاظمیان (66) و مهدی کیانی (80) برای تیم مجید جلالی گلزنی کردند. نقی‌زاده (92) تک گل شاگردان رسول خطیبی را به ثمر رساند.

تراکتورسازی با این پیروزی 32 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نفت تهران در صدر نشست .  گسترش تبریز هم با این شکست 18 امتیازی ماند.

اما در دیگر بازی مهم هفته و در داربی گیلان ملوان در رشت داماش را با سه گل شکست داد. جلال رافخایی (پنالتی ، 22)، سیامک کوروشی (31) و شاهین ثاقبی (82) برای ملوانان گلزنی کردند تا این شکست بد جوری برای هواداران داماش سخت بیاید . انها بعد از اینکه ملوان گل دوم را زد ، از افشین ناظمی مربی شان خواستار این بودند که تیم را بیرون بکشد .
ملوان با این پیروزی 24 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در رده هفتم قرار گرفت. داماش هم با 21 امتیاز به رده نهم سقوط کرد.

در اهواز استقلال خوزستان در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی، میزبان مس کرمان بود و در نهایت برابر این تیم به تساوی یک بر یک رضایت داد.

صبای قم نیز در خانه پذیرای نفت تهران بود که در نهایت با حساب دو بر یک تن به شکست داد. هادی نوروزی (69) و وریا غفوری ( 88 پنالتی ) دو گل تیم یحیی گل محمدی را به ثمر رساندند . فرید کریمی (77) نیز تک گل تیم میزبان را به ثمر رساند .
نفت تهران با این تپیروزی 32 امتیازی شد تا سایه به سایه تراکتورسازی در صدر جدول در تعقیب این تیم باشد.
تیم پرسپولیس نیز نیمه اول را در شرایطی با برتری یک بر صفر راهی رختکن شد که محمد رضا خلعتبری ( زننده گل اول ) و سید صالحی در دقایق پایانی نیمه اول دو فرصت خوب را برای گلزنی از دست دادند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها