سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران و از متهمان پرونده کهریزک، در واکنش به اظهارات فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر این که با اصرار مرتضوی دستگیرشدگان سال 88 به بازداشتگاه کهریزک اعزام شدند، گفت: اظهارات احمدی‌مقدم درباره حادثه کهریزک صحت ندارد.
کد خبر: ۶۱۷۷۴۵
واکنش مرتضوی به افشاگری احمدی‌مقدم

مرتضوی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: به طور قطع به‌اظهارات آقای احمدی‌مقدم درباره حادثه بازداشتگاه کهریزک به صورت کامل پاسخ خواهم داد.

دادستان پیشین تهران اضافه کرد: در موضوع حادثه بازداشتگاه کهریزک واقعیت را می‌گویم و کاری به بحث‌های خاص ندارم.

مرتضوی مدعی شد: در اعزام دستگیرشدگان به بازداشتگاه کهریزک، گزارش نیروی انتظامی را قرائت کردم و در صحنه نبودم که ببینم آنها چه کار می‌کنند.

وی همچنین درباره خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر انعقاد قرارداد چهار میلیارد یورویی بین سازمان تامین اجتماعی و بابک زنجانی گفت: این را همه می‌دانند و قرارداد آن همه‌جا هست و مساله روشنی است.

فرمانده نیروی انتظامی اخیرا در گفت‌وگویی با ایسنا، با بیان این‌که سال 88 اعلام کرده بوده که بازداشتگاه کهریزک، محل مناسبی برای نگه داشتن بازداشتی‌های معمولی نیست، سعید مرتضوی که در آن زمان دادستان تهران بوده اصرار کرده که افراد بازداشت شده به آنجا فرستاده شوند.

لیبرمن: رابطه تل‌آویو ـ واشنگتن رو به وخامت است

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اعلام کرد که رابطه این رژیم با آمریکا در حال وخیم‌تر شدن است.

به گزارش مهر به نقل از یدیعوت آحارانوت، آویگدور لیبرمن گفت: رابطه اسرائیل با آمریکا در حال بدتر شدن است و ما باید به دنبال یافتن متحدانی جدید با منافع مشترک باشیم.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی افزود: آمریکا اکنون با چالش‌هایی در کره شمالی، پاکستان، افغانستان، ایران، سوریه، مصر و چین روبه‌رو است. علاوه بر آن آمریکایی‌ها موضوعات اقتصادی خود را دارند. بر همین اساس من این سوال را مطرح می‌کنم که جایگاه ما در نظام بین‌الملل چیست؟

 مصلحی: حصر موسوی و کروبی مصوبه رسمی شورای عالی امنیت ملی است

حیدر مصلحی وزیر پیشین اطلاعات در گفت‌وگو با تسنیم، با تاکید بر این‌ که اظهارنظر درخصوص جنبه حقوقی تخلفات سران فتنه در صلاحیت دستگاه قضایی است، افزود: مهم‌ترین جرم این افراد، حرکاتی بوده که معنایی جز ایستادگی در برابر قانون نداشته است.

مصلحی اظهار کرد: ایجاد محدودیت برای این افراد، مصوبه رسمی شورای‌عالی امنیت ملی است و مصوبه‌ای در این سطح را نمی‌توان به این سادگی لغو کرد. دستگاه قضایی نیز براساس مسائل سیاسی عمل نمی‌کند و فشارهای سیاسی نمی‌تواند قوه قضاییه را به صدور حکم رفع محدودیت از این افراد وادار کند.

تعیین رئیس جبهه پیروان پس از چهلم مرحوم عسکراولادی

سیدکمال‌الدین سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هرگونه تصمیم‌گیری درباره تعیین رئیس‌ جبهه، پس از چهلم مرحوم عسکراولادی صورت خواهد گرفت.

سجادی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به نشست شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری که امروز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: قرار است در این جلسه نظرات اعضای شورای مرکزی درخصوص انتخاب رئیس جبهه اخذ شود.

وی تصریح کرد: در مجموع از احزاب و تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری نظرخواهی می‌شود و از دبیران کل احزاب می‌خواهیم گزینه‌های پیشنهادی خود را به شورای مرکزی جبهه اعلام کنند و پس از چهلم مرحوم عسکراولادی، در این شورا درباره رئیس جدید جبهه تصمیم‌گیری می‌شود.

جلسه امروز جبهه پیروان خط امام و رهبری، اولین جلسه‌ای است که پس از درگذشت مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی، دبیرکل فقید این جبهه برگزار می‌شود.

مناظره که خاله‌بازی نیست

مرتضی حیدری، مجری مناظره‌های تلویزیونی در گفت‌وگو با ایسنا، یکی از مشکلات جدی این روزهای برنامه «مناظره» را مربوط به حضور مهمان‌ها دانسته است.

وی در این باره گفته: اولین دغدغه مهمانان برای حضور در برنامه این است که چه کسانی هستند؟ ما همیشه این مشکل را داریم که می‌گویند اگر فلانی در برنامه باشد، من نیستم یا این‌که حتما باید فلانی در برنامه حاضر باشد تا من بیایم. به نوعی افراد اصرار دارند رفقا و همفکران خودشان در برنامه مقابلشان قرار بگیرند، اما «مناظره» که خاله‌بازی نیست.

فعال شدن انجمن حجتیه در مناطق مرزی

یک منبع مسئول از فعالیت انجمن حجتیه در مناطق مرزی شرق خراسان رضوی همچون باخرز و تایباد خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: به آنان اخطار و هشدار‌های لازم داده شده، ضمن آن‌که تحت نظارت هستند، اما فعالیت‌های آنان کاملا محسوس است.

این منبع گفت: درواقع امروز هم وهابی‌ها و جماعت تبلیغی و هم انجمن حجتیه در برخی شهرها ایجاد اختلاف و تفرقه می‌کنند.

وی افزود: به نظر می‌رسد ارتباط مناطق تلفیقی خراسان رضوی با سیستان و بلوچستان و زاهدان افزایش یافته ولی تاکنون مشکل خاصی در این مناطق نداشته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
اسفندیار همراهی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
كی بود كی بود من نبودم ......
ناجح نصاری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
باسلام متاسفانه این روزها شاهد افزایش افكار وهابیت در بین هموطنان محب اهل بیت خوزستان هستیم باید چاره ای اندیشید ، چون بعضی اشخاص دارند دین خود را به دینار می فروشند و تاثیرات زیادی بر نوجوانان دارد ،
كه بدون هیچ سود و حتی مطالعه به آنها می گروند .

والسلام
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها