برنامه «دیالوگ» به تهیه‌کنندگی و سردبیری ایوب آقاخانی از امروز تا پایان هفته به موضوعاتی از جمله ارزیابی عملکرد دولت در حوزه فرهنگ و هنر بویژه در حوزه تئاتر، نگاهی به کارنامه سیروس مقدم و ساز و کار جدید سازمان سینمایی می‌پردازد.
کد خبر: ۶۱۶۴۳۷

آقاخانی، تهیه‌کننده و سردبیر برنامه دیالوگ درباره موضوع‌ این برنامه به جام‌جم گفت: امروز با دعوت از نیما دهقان به ارزیابی عملکرد دولت در حوزه فرهنگ و هنر بویژه در حوزه تئاتر می‌پردازیم. روز سه‌شنبه هم سیروس مقدم و نیکی مظفری به بهانه سریال تلویزیونی بچه‌های نسبتاً بد به برنامه می‌آیند.

وی افزود: در برنامه روز سه‌شنبه نگاهی به کارنامه سیروس مقدم و تولید سریال‌های متنوعش در تلویزیون داریم. همچنین با نیکی مظفری درباره بازی در این سریال گفت‌وگو خواهیم کرد.

آقاخانی با اشاره به برنامه روز چهارشنبه گفت: روز چهارشنبه درباره ساز و کار جدید سازمان سینمایی با حضور حجت‌الله ایوبی معاون سینمایی صحبت خواهیم کرد. انسیه شاه‌حسینی روز پنجشنبه مهمان برنامه دیالوگ است و درباره فیلم جدیدش، «زیباتر از زندگی» صحبت می‌کند. همچنین به بررسی آثار مطرح حوزه دفاع مقدس می‌پردازیم. برنامه دیالوگ از شنبه تا پنجشنبه ساعت 21 به مدت 75 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از روی موج FM ردیف 107.5 مگاهرتز دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها