رئیس فدراسیون ژیمناستیک به جام جم گفت:

وزیر ورزش از جنس ورزش است

مربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: به خاطر نبود بودجه مسابقه ها تعطیل و اردوها بی ثبات شده اند.
کد خبر: ۶۱۴۸۴۷
ریالی بودجه نداریم ، ژیمناستیک را در یابید

رشته پایه ژیمناستیک مانند دیگر رشته ها بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی را در پیش رو دارد. این در حالی است که به گفته محمد خیرخواه مربی تیم ملی، در فاصله 10 ماه مانده به رقابت های  کره جنوبی به دلیل نبود بودجه، مسابقات فدراسیون ژیمناستیک تعطیل و اردوهای تیم ملی نیز بی ثبات شده اند.

وی گفت: درویش زاده رئیس فدراسیون تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند فدراسیون را سرپا نگاه دارد، اما چطور می شود برای فدراسیونی که نه از سوی مسئولان ورزش و نه از سوی مطبوعات و صدا و سیما مورد بی مهری است توقع داشت که حامیان مالی سراغش بیایند.

مربی تیم ملی ژیمناستیک در خصوص شرایط تیم ملی گفت: امسال تیم ملی در رقابت های جام جهانی بلژیک شرکت کرد، اما برای آمادگی در این رشته حداقل باید سالیانه در 8 دوره مسابقه حضور داشت و این اتفاق برای ما رخ نمی دهد.

وی افزود:  گنادی مربی اوکراینی تیم ملی نیز زمانی که اردوها برقرار هستند حضور دارد و در سایر اوقات نیز دوره های آموزشی را برگزاری می کند. این در حالی است که باید در این رشته اردوهای تدارکاتی تیم ملی به شکل مستمر دنبال شود.

خیرخواه با اشاره به احداث سالن ژیمناستیک مجهز در استان قزوین گفت: این سالن به عنوان مجهزترین سالن برای این رشته از سوی هیات و شهرداری قزوین احداث شده است، اما فدراسیون با وجود این فرصت با توجه به نداشتن بودجه امکان استفاده دائم از این سالن را ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها