با رئیس فدراسیون ژیمناستیک پس از کسب کرسی مهم آسیایی

اینچه درگاهی: حالا مدال المپیک را می‌خواهیم

فوتبال با 50 میلیارد نتیجه نمی گیرد، 5 میلیارد به ژیمناستیک بدهید

آقای وزیر در فدراسیون ژیمناستیک را ببندید

عضو کمیته فنی فدراسیون ژیمناستیک گفت: 50 میلیارد به فوتبال می دهید نتیجه نمی گیرید، 5 میلیارد به ژیمناستیک بدهید نتیجه بگیرد.
کد خبر: ۶۴۰۱۷۹
آقای وزیر در فدراسیون ژیمناستیک را ببندید

فدراسیون ژیمناستیک مدت ها است که به دلیل نبود اعتبار از برگزاری اردوهای تیم ملی و اعزام به مسابقات برون مرزی محروم  شده است.

از آخرین مشکلات این بی پولی می توان به رفتن مربی اوکراینی و عدم تمدید قرارداد با وی اشاره کرد.

طاهر علوی در گف و گو با جام جم ورزشی در خصوص این شرایط معتقد است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک 2 سال است که فدراسیون ژیمناستیک را رها کرده اند.

وی افزود: من پیشنهاد می کنم آقای وزیر در فدراسیون را ببندد، حداقل هزینه کادر اداری که پرداخت آن هم با مشکل مواجه شده دیگر بر وزارت خانه تحمیل نمی شود.

کارشناس ژیمناستیک با اشاره به وضعیت ورزش کشور گفت: 6 ماه بیشتر تا آغاز بازی های آسیایی اینچوان باقی نمانده است و در این مدت قرار است معجزه شود؟ برنامه فدراسیون ما از 2 ماه پیش برای سال 93 آماده است ،اما وقتی پولی نیست برنامه در حد نوشته روی کاغذ باقی می ماند.

عضو کمیته فنی فدراسیون گفت: 50 میلیارد پول در فوتبال نتیجه نمی گیرد، اما اگر 5 میلیارد به فدراسیون ژیمناستیک تزریق شود نتیجه جهانی به دست خواهد آمد.

وی افزود: فدراسیون ژیمناستیک نیاز به کارشناس اقتصادی و بازاریابی دارد، پیشنهاد می کنم وزارت ورزش مدیران اقتصادی را به هیات رئیسه فدراسیونها هدایت کند.

علوی عنوان کرد: چرا وزارت ورزش باشگاههای فوتبال را موظف نمی کند یک فدراسیون پایه را تحت پوشش دهند اگر این اتفاق رخ دهد مشکل مالی فدراسیون نها حل می شود و مسیر پیشرفت در رشته های پایه سرعت می گیرد.

 

 

 

 

 

 

newsQrCode
برچسب ها: ژیمناستیک
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها