عامل جنایت با قتل مادر و فرزند، دختر جوان خانواده را نیز خفه کرده است

ردپای قاتل آشنا در قتل عام خانوادگی

در پی انتشار خبری مبنی بر این که فردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان آبادان با ادعای این که 15 کودک را کشته است ، این ادعا از سوی پلیس آگاهی ناجا تکذیب شد.
کد خبر: ۶۰۸۷۲۳
قتل 15 کودک از شایعه تا واقعیت؟

سرهنگ اندز چمنی معاون اجتماعی پلیس آگاهی کشور در این باره به جام جم گفت: در پی انتشار برخی از شایعات مبنی بر این که فردی با مراجعه به پلیس آگاهی آبادان ادعا کرده است، 15 کودک را کشته و گوشت قربانیانش را خورده است، در تحقیق و بررسی در این زمینه معلوم شد موضوع صحت ندارد و فردی که چنین ادعایی کرده برای تعیین سلامت عقلی به پزشکی قانونی معرفی شد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی تصریح کرد: دامن زدن به شایعات بی پایه و اساس به امنیت مردم آسیب می رساندو با برسی پرونده ها در این شهر هیچ گزارشی مبنی بر گم شدن کودکان و یا قتل آنها به پلیس آگاهی گزارش نشده است.

سرهنگ خواجوی رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان نیز در این باره به جام جم گفت: این قبیل اخبارصحت ندارد و صرفا شایعه است . برای نمونه چندی پیش نیز در شهرستان ایذه و در یکی از روستا های این شهر، خبری منتشر شد که سه دختر جوان با همدستی هم دوست خود را کشته و گوشت او را خورده بودند . بعد از بررسی موضوع معلوم شد چند نفر برای کنترل فرزندان خود در رفت وآمدهایشان چنین شایعه ای را ساخته بودند که با آنها برخورد قانونی انجام شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر امنیت کامل در استان خوزستان وجود دارد و مردم نباید به شایعات بی پایه و اساس توجه کنند.

ناصر صبوری-دبیر سرویس حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها