دستگیری عامل نزاع خونین

عامل جنایت که پس از قتل جوان هجده ساله‌ای در بوستان لاله تهران متواری شده بود، از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران، روز گذشته در شهرستان اسلامشهر دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
کد خبر: ۶۰۷۸۴۲

به گزارش جام‌جم، شامگاه هجدهم شهریور فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به ماموران خبر داد در یک نزاع دسته‌جمعی میان چند جوان در بوستان لاله، چند نفر زخمی شده‌اند.

در پی این تماس، ماموران به محل اعزام و متوجه شدند یکی از طرفین نزاع که جوانی هجده ساله به نام محمدرضاست، بر اثر ضربات چاقو بشدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.با تشکیل پرونده‌ای، تحقیق در این زمینه ادامه یافت تا این که ماموران اطلاع یافتند جوان مجروح در بیمارستان جان باخته است.با گزارش قتل جوان هجده ساله به بازپرس ویژه قتل تهران، دستور قضایی برای انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر و تحقیق در این زمینه به اداره دهم پلیس آگاهی تهران محول شد.در ادامه ماموران در تحقیق از شاهدان اطلاع یافتند 11‌جوان که چاقو و چوب در دست داشته‌اند به دلایل نامعلومی در پارک لاله با یکدیگر درگیر شده و پس از مجروح شدن چند نفر از طرفین دعوا و حضور پلیس، فرار کرده‌اند.

با تحقیقات میدانی از سوی ماموران، در مرحله بعدی چند نفر از عاملان نزاع در حوالی بوستان لاله و شهرستان اسلامشهر شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان پس از انتقال به دادسرای جنایی عنوان کردند دو جوان رقیب بر سر دوستی با دختری به نام سونیا، با دوستان خود در بوستان لاله قرار گذاشته و با هم درگیر شده‌اند.

بنا بر این گزارش در ادامه معلوم شد، در جریان درگیری جوانی نوزده ساله به نام محمد با چاقو مرتکب این جنایت شده و پس از اطلاع از قتل، مخفی شده است.

در ادامه ماموران با سرنخ‌هایی که در این ارتباط به دست آوردند روز گذشته متهم فراری را در مخفیگاهش دستگیر کردند.متهم با انتقال به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی، به جنایت اعتراف و عنوان کرد، با دختری به نام سونیا دوست بودم و مقتول و دوستانش سعی داشتند مانع از ادامه ارتباط من با این دختر شوند و یکی از دوستان مقتول نیز به این دختر علاقه داشت.

متهم افزود: به همین دلیل با تعدادی از بچه‌های محل در بوستان لاله با مقتول و دوستانش قرار ملاقات گذاشتیم و با هم درگیر شدیم و زمانی به خود آمدم که مقتول را با چاقو زخمی کرده بودم.در پی این اعترافات، بازپرس شهریاری دستور بازداشت موقت متهمان را که در این درگیری مشارکت داشتند صادر کرد.با کشف چاقویی که متهم با آن مرتکب جنایت شده بود، تحقیق از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها