اختصاصی جام جم آنلاین

فیلم مردی رو در روی کوسه سفید

(فیلم)

کوسه سفید مغلوب فک کوچک شد

در این فیلم منحصربفرد یک کوسه سفید بزرگ مغلوب یک فک کوچک می شود که می توانست آن را یک لقمه چپ کند.
کد خبر: ۶۰۸۵۳۴
کوسه سفید مغلوب فک کوچک شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زوم، در سواحل کیپ در آفریقای جنوبی دیوید جنکینز عکاس و فیلمبردار حیات وحش تصادفا با یک صحنه نادر در طول دوران حرفه ای اش می شود: دوئل میان یک کوسه بزرگ سفید و یک فک. در واقع، جنگ میان شکار و شکارچی.

در حالی که کوسه سفید بزرگ تصور می کرد فک را می تواند یک لقمه چپ کند اما پستاندار دریایی نشان داد که از شکارچی اش زیرک تر است و توانست جانش را نجات دهد.

دیوید جنکینز 41 ساله اهل شهر دوبلین پایتخت جمهوری ایرلند شاهد این صحنه باورنکردنی بود. نمایشی تقریبا غیرقابل باور زیر چشمان این عکاس رخ داد. او توانست از زیرکی فک که دست به هر کاری زد تا کوسه سفید را ناکام کند، لذت ببرد.

کوسه سفید بزرگ بارها به این فک جوان حمله کرد اما پستاندار کوچک در برابر تمام حملات شکارچی هراس آورش مقاومت کرد. هر بار آرواره های مهیب کوسه از فاصله چند سانتی متری فک بدون آسیب رساندن به او عبور کردند.

فک جوان به لطف زیرکی اش توانست بر قوانین طبیعت غلبه کند. مسلما این فک بزرگترین وحشت زندگی اش را تجربه کرد. بارها نزدیک بود که او به طور کامل از سوی شکرچی غول پیکرش بلعیده شود.

حتی در یک حمله کوسه با آرواره های کاملا گشوده فک به روی پوزه او پرید و جان سالم بدر برد.

کوسه سفید بزرگ در برابر این طعمه کوچک تسلیم شد و فکر شکار او را از سر بیرون کرد.

فک جوان پس از رویارویی با کوسه سفید بزرگ به نظر روئین تن جلوه می کند. با این حال،​باید امیدوار بود که در آینده هم این فک بتواند از دست شکارچیانش جان سالم بدر برد.

این فیلم تماشایی را با هم ببینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها