اختصاصی جام جم آنلاین

فیلم مردی رو در روی کوسه سفید

این فیلم کوتاه دلهره آور که روز جمعه 14 اکتبر روی شبکه اجتماعی یوتیوب گیب و گارت گذاشته شد تاکنون بیش 1.5 میلیون بازدیدکننده داشته است. این فیلم ماجرای مردی است که هراس آورترین لحظات عمرش را رودرروی یک کوسه سفید تجربه کرد.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۹
فیلم مردی رو در روی کوسه سفید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هافینگتون پست، چند روز پیش یک غواص در سواحل مکزیک داخل قفس رفت تا بتواند کوسه های سفید را از نزدیک مشاهده کند. یکی از کوسه های سفید به طور تصادفی از لای میله ها وارد قفس شد و مرد غواص خود را رودرروی این شکارچی بزرگ دریاها دید.

شاید معجزه یا احتمالا به لطف واکنش مناسب مرد غواص توانست از این حادثه جان سالم بدر برد. صحنه ها از روی کشتی پشتیبانی فیلم برداری شده و واقعا مهیج است.

بیننده ممکن است تصور کند که صحنه حمله یک کوسه سفید مهاجم به قفس را شاهد است اما در واقع ماجرا شرح دیگری دارد. کوسه یک قطعه گوشت ماهی تن را که به طنابی بسته شده بود ، گاز گرفت.

هنگامی که کوسه ها چیزی را گاز می گیرند به طور غریزی چشمانشان بسته شده و موقتا کور می شوند. در عین حال، آنها قادر نیستند به عقب شنا کنند. این کوسه به سوی طعمه جهید و به طور تصادفی با میله های قفس برخورد کرد. کوسه احساس گم گشتگی کرده و چون قادر به عقب رفتن نبود به جلو شنا کرد و میله های قفس را خرد کرد.

مردی که داخل قفس قرار داشت یک مربی غواصی با تجربه بود. او به کف قفس چسبید و منتظر خروج کوسه شد. این کار موجب شد تا از زخمی شدنش جلوگیری کند. در عین حال، ناخدا کشتی و کارکنانش در جریان این حادثه از خود شجاعت نشان دادند.

بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها