شلیک به آیفون 5C و آزمایش زمین انداختن آن

یک شهروند آمریکایی مبادرت به راه اندازی یک کانال در یوتیوب به نام Tech Assassin یا قاتل تکنولوژی کرده است. وی با تفنگ به یک سری گجت‌های الکترونیکی شلیک می‌کند و نتیچه مشاهدات خود را ثبت می‌کند.
کد خبر: ۶۰۶۸۷۹
شلیک به آیفون 5C و آزمایش زمین انداختن آن

در ابتدا آزمایش زمین انداختن آیفون 5C از ارتفاع حدود 1.5 متر انجام می‌شود. همان طور که مشاهده می‌کنید، زمانی که گوشی بر روی سطح ماسه‌ای می افتد مشکلی پیش نمی‌آید اما Touch گوشی با برخورد بر سطح سیمانی می‌شکند. ( اگر LCD گوشی همراه با Touch نشکسته باشد.)

در ادامه گوشی داخل یک کاسه پر از آب انداخته می‌شود و سریعا برداشته می‌شود. خوشبختانه آیفون از این آزمایش نیز سربلند بیرون می‌آید.

پس از آن گوشی بر روی یک فیکسچر قرار داده می‌شود و از پهلو با یک تفنگ کالیبر 50 به آن شلیک می‌شود. این تصاویر نیز با چهار دوربین فیلم برداری می‌شود. دوربین اول، گوشی آیفون 5S با دقت فیلم برداری 120 قاب در ثانیه (FPS)، دومی دوربین GoPro با همان دقت 120 FPS، سومی دوربین Red Digital Cinema با دقت 300 فریم بر ثانیه و آخری دوربین Rateddr با دقت فیلم برداری 60000 فریم بر ثانیه است.

در آخر محقق توضیح می‌دهد زمانی که از کنار به گوشی شلیک می‌شود، ابتدا ورق آلومینیومی خم می‌شود و بدنه جمع می‌شود و با اندکی چرخشِ بدنه گلوله مسیر خود را یافته و از زیر یا روی گوشی خارج می‌شود. به همین دلیل بدنه به صورت عجیبی قُر می‌شود، ادوات داخل گوشی کاملا متلاشی شده و حتی به سختی در محیط اطراف یافت می‌شوند.

نتایج تصاویر ضبط شده را با هم مشاهده می‌کنیم.

علیرضا طیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها