فوتبال‌مان کم سوژه داشت، حالا سریال پژمان هم به آن اضافه شده است.
کد خبر: ۶۰۵۹۸۹
میناوند: پژمان به همه فوتبالیست‌ها توهین کرد!

همانی که اعتراض فوتبالی‌ها را برانگیخته است و حالا مهرداد میناوند هم اینطور آن را به نقد می‌کشد: «درست است که سریال طنز است اما در اغراق هم باید انصاف داشت. خداوکیلی کدام فوتبالیست حاضر می‌شود پشت نیسان بنشیند و با گوسفند مسافتی را طی کند؟ اگر نخواهم زیاده روی کنم باید بگویم این تصاویر توهینی به فوتبالیست‌هاست که از طرف یک خودی انجام می‌شود. از این سریال این بو به مشام می‌رسد، بوی مسخره کردن. ما دست روی دست گذاشته‌ایم تا راحت مسخره‌مان کنند. من به خود پژمان هم گفتم آن پلان پشت وانت می‌توانست حداقل کمی تلفیق بشود. آیا پژمان نمی‌توانست با گوسفند پشت نیسان ننشیند و تنها کار را انجام بدهد؟ یا بهروز رهبری‌فر چه لزومی داشت که برای نشان دادن چاپلوسی روی زمین غلت بزند؟ بهروز رهبری‌فر همیشه بازیکن ممتازی بود و نیازی نداشت این‌جور در این سریال بازی ‌کند. »

خداوکیلی کدام فوتبالیست حاضر می‌شود پشت نیسان بنشیند و با گوسفند مسافتی را طی کند؟ اگر نخواهم زیاده روی کنم باید بگویم این تصاویر توهینی به فوتبالیست‌هاست که از طرف یک خودی انجام می‌شود. از این سریال این بو به مشام می‌رسد، بوی مسخره کردن.

میناوند ادامه داد: «حمید درخشان هم همینطور. او در این مملکت کم کسی نبوده. ما پرسپولیسی‌های متولد دهه 50 به عشق دیدن بازی‌های فوق‌العاده او به ورزشگاه می‌رفتیم و به نظر من آدم‌هایی در حد حمید درخشان باید مواظب تصویر بیرونی‌شان باشند. شاید برای یک فوتبالیست جوان خیلی مهم نباشد که در این سریال بازی کند اما برای آدم جا افتاده‌ای مثل درخشان چه؟! بدشانسی این چیزهایی که درباره فوتبالیست‌ها ساخته می‌شود مصادف شده با اتفاقات داوری و این دعواها و همین مساله کار را خراب‌تر کرده. می‌ترسم چند وقت دیگر مجبور بشویم با ماسک در خیابان رفت و آمد کنیم. اغراق نمی‌کنم. شما بروید ببینید فوتبالیست‌هایی که هنوز غرورآفرین هستند و می‌توانند مردم را به بهانه شادی دور هم جمع کنند چه چهره‌ای در ذهن مردم دارند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
۰
۰
به نظر من آقای میناوند خیلی خودشون و فوتبالیست ها رو گنده كردند، اینا هم مثله بقیه مردم ، یه شخصیت عادی هستند ، آقای میناوند و بقیه كمتر از پروفسور حسابی و امثال ایشان كه نیستند، اینا هیچ وقت خودشون رو دور از مردم نمی دیدند و كارهای خیلی عادی و ساده‌تر از این رو تو جامعه و در كنار خانواده‌شون انجام میدادند، دلیل بدبختی ما اینه كه تا به یه جایی می رسیم هر كی برای خودش .......... میشه، غرور بیش از حد این آقایون و امثال اینا (بازیگران، ورزشكارها (البته بعضی هاشون)) خیلی پر ادعا و مغرورشون كرده، و منم منم منم گفتنشون حرص ادم رو در میاره، رئیس شركت دوو كه افتخار كشور كره و دنیاست، كله اندازه خونش 60 متر كمتره، كلی به دنیا خدمت كرده، هیچ وقت اینقدر پر ادعا و مغرور نبوده، واقعا كه ، حالا آقای پژمان یه فیلم بازی كرده، برعكس خیلی هم محبوبیتش بیشتر شده و روز به روز هم بیشتر خواهد بود، شما آقای میناوندبرای ایران چیكار كردی ....
مهمان
United States
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
۰
۰
نقد داداش میناوند از سریال خنده دارتره :)))))
مهدیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
۰
۰
چه ربطی داره چرا انقدر بد برخورد میكنن با این سریال؟
خب داره یكسری اتفاقات فوتبال رو نشون میده با كمی بزرگنمایی كه خاصیت كار طنز هم همینه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
۰
۰
درود ایلیا جان

نیازمندی ها