منوریل قم ریل‌گذاری شد

رئیس شورای شهر قم با تاکید بر ادامه پروژه منوریل در شهر قم گفت: منوریل در قم به مرحله ریل‌گذاری هم رسیده است و اکنون پیگیر ورود و تحویل قطارهای منوریل هستیم.‌
کد خبر: ۶۰۳۰۱۸
منوریل قم ریل‌گذاری شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آتش‌زر افزود: مشکل موجود برای منوریل شهر قم فقط تامین منابع مالی است و دولت در رابطه با تامین اعتبار کمی مشکل دارد که امیدواریم با حل مشکل و تامین منابع مالی کار پروژه  به پایان برسد.
وی درباره زمان پایان پروژه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت تامین منابع مالی تا 22 بهمن امسال مرحله اول طرح به بهره‌برداری برسد، چرا که مشکل اجرایی خاصی در این زمینه وجود ندارد.
سخنگوی چهارمین دوره شورای شهر قم نیز یادآور شد: کل پروژه منوریل قم 18 کیلومتر است و از پارک‌سوار شمالی تا پردیسان به دو مرحله تقسیم شده و شش کیلومتر فاز اول از پارک سوار شمالی تا مصلی و شش کیلومتر از مصلی تا پردیسان به عنوان فاز دوم مشخص شده است.
عباس ذاکریان با بیان این‌که مرحله اول به دو بخش تقسیم شده است که قسمت اول از پارک سوار تا میدان مطهری است و قرار است به بهره‌برداری برسد، گفت: قسمت دوم نیز از مقابل حرم مطهر عبور می‌کند و تا مصلی ادامه می‌یابد.
 ‌وی با اشاره به بحث اجرایی پروژه نیز خاطرنشان کرد: تعدادی از واگن‌های منوریل قم در گمرک است و تعدادی نیز هنوز بارگیری نشده و ظاهرا در کشتی باقی مانده است.‌(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها