گزارش تمرینات امروز استقلال در بوریرام

گلزنی فرهاد مجیدی در زمین خیس

اعضای تیم فوتبال استقلال تهران ، تمرین عصر امروز خود را در بوریرام تایلند در شرایطی پشت سر گذاشتند که قبل از آغاز تمرین باران شدیدی بارید ، تا تمرینات در حال و هوایی تازه و در زمین خیس برگزار شود .
کد خبر: ۵۹۷۴۰۴
گلزنی فرهاد مجیدی در زمین خیس

گزارش سایت‌رسمی باشگاه استقلال را راجع به جزییات تمرین امروز در زیر ملاحظه می کنید :
 *قبل از شروع تمرین استقلال، باران شدیدی در بوریرام بارید. همین اتفاق سبب خیس شدن زمین تمرین شد. هرچند که در کم ‌کردن حرارت گرما هم تاثیرگذار بود تا استقلالی‌ها از این بابت ابراز رضایت کنند.
 *تمرین استقلال بدون تماشاگر برگزار شد. هیچ هواداری در تمرین استقلال شرکت نکرده بود تا آبی‌های ایران در فضایی آرام و ساکت مشغول تمرین باشند.
*علی امیری به همراه میرشاد ماجدی به بانکوک سفر کردند. این دو جهت دریافت ویزای سفر احتمالی به کره، به پایتخت تایلند رفتند تا جزو غایبان تمرین استقلال باشند.
*خسرو حیدری به صورت اختصاصی دور زمین دوید. تلاش کادرپزشکی  استقلال بر  این است که حیدری را به دیدار با بوریرام برسانند.
*امیر قلعه‌نویی قبل از شروع تمرین چند دقیقه با شاگردانش صحبت کرد. سرمربی استقلال از اهمیت بازی با بوریرام حرف زد و از بازیکنان تیمش خواست همه توان‌شان را برای کسب برد در این دیدار به کار بگیرند.
*بازیکنان استقلال زیرنظر حاج‌قاسم به دویدن دور زمین مشغول شدند ضمن اینکه درواز‌ه‌بان‌ها تحت نظر حمید بابازاده به تمرین می‌پردازند.

*در ادامه تمرین، امیر قلعه‌نویی پا به توپ شد. سرمربی استقلال با حضور در زمین و تمرین کردن روحیه بازیکنان آبی‌پوش را بالا برد.
*خسرو حیدری که در ابتدای تمرین مشغول انجام تمرینات اختصاصی بود، در تمرینات گروهی هم شرکت کرد تا احتمال بازی کردنش مقابل بوریرام قوت بگیرد.
*احمد جمشیدیان بدون مشکل با استقلال تمرین کرد. این بازیکن بعد از آسیب‌دیدگی طولانی‌مدتی که سپری کرد مشکلی برای همراهی استقلال مقابل بوریرام ندارد.
*مربیان استقلال هم مشغول به تمرین شدند، آنها در بازی دستگرمی فوتبال بازی کردند.
 *فرهاد مجیدی یکی از بازیکنان آماده استقلال در تمرین بود. آمادگی بالای کاپیتان استقلال قابل توجه بود، او در تمرین استقلال سه بار موفق به گلزنی شد.
 *هاشم بیگ‌زاده مثل چند روز گذشته با ماسک تمرین کرد. او به احتمال زیاد در بازی با بوریرام هم با ماسک وارد زمین می‌شود تا بینی‌اش آسیبی نبیند.
*استقلالی‌ها در سه گروه به بازی آقا وسط و مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداختند. شوت به دروازه و سانتر از جناحین  از دیگر برنامه‌های تمرینی استقلال بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها