گزارش تمرینات امروز استقلال در بوریرام

گلزنی فرهاد مجیدی در زمین خیس

خسرو حیدری مشکلی برای همراهی تیم در بازی مقابل بوریرام ندارد. این بازیکن که در دیدار رفت موفق به باز کردن دروازه حریف شده بود، ابراز امیدواری کرد استقلال بتواند با اقتدار به دور بعد صعود کند.
کد خبر: ۵۹۷۰۴۸
حیدری: از حیثیت فوتبال ایران دفاع می‌کنیم

به گزارش جام جم ورزشی ، خسرو حیدری مشکلی برای همراهی تیم در بازی مقابل بوریرام ندارد. این بازیکن که در دیدار رفت موفق به باز کردن دروازه حریف شده بود ابراز امیدواری کرد استقلال بتواند با اقتدار به دور بعد صعود کند. گفت‌وگوی سایت  باشگاه استقلال را با حیدری می‌خوانید:
*بازی استقلال برابر ذوب‌آهن  را چطور دیدید؟
من از تلویزیون این بازی را تماشا کردم و به نظرم بازی خوبی انجام دادیم و مستحق باخت نبودیم. فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم. ذوب‌آهن  هم روی ضدحملات توانست به گل برسد و اگر ما کمی خوش‌شانس بودیم در اصفهان نمی‌باختیم.
به هر حال تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی به پیروزی برسیم.
*دلیل اینکه استقلال در بازی‌های اخیر نتوانسته به خوبی امتیاز بگیرد را چه می‌دانید؟
به نظرم داوری خیلی در بازی‌های اخیر ما نقش داشت. در بازی برابر استقلال‌خوزستان گل سالم ما را داور نگرفت در بازی با پرسپولیس هم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما خوب استفاده نکردیم در دیدار با ذوب‌آهن  هم که دیدید داوری چطور بود. به نظرم این مسئله خیلی در نتیجه نگرفتن ما نقش داشت.
*از آخرین وضعیت خودتان چه خبر؟ مشکلی که برای بازی ندارید؟
نه خوشبختانه مشکلی ندارم و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانم مقابل بوریرام بازی کنم. البته باید یک تشکر هم از کادرپزشکی استقلال کنم که در این 2 هفته خیلی به من کمک کردند. الان هم روزی دو جلسه فیزیوتراپی می‌کنم تا بدون هیچ مشکلی آماده بازی شوم.
*چه پیش‌بینی از بازی دارید؟
بازی خیلی سختی است. باید تمرکز داشته باشیم و هوشیار بازی کنیم تا بتوانیم به دوربعد صعود کنیم. همه هدف‌مان این است که از حیثیت فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم.
*در بازی رفت تک گل استقلال را برابر بوریرام زدید، در بازی برگشت باز هم گل می‌زنید؟
خوشحالم که در بازی رفت توانستم گلزنی کنم. البته این گل حاصل تلاش همه بازیکنان بوده در بازی برگشت هم مهم این است که ما برنده باشیم. به همین خاطر فرقی ندارد من گل بزنم یا نه!!
*می‌توانید برنده بازی باشید؟
به نظر من اگر برای کسب تساوی به میدان برویم کارمان سخت‌ خواهد شد باید برای کسب برد بازی کنیم تا بتوانیم به 3 امتیاز برسیم و با اقتدار به جمع 4 تیم پایانی مسابقات بپیوندیم.
*دوست دارید حریف نماینده کره شوید یا عربستان؟
فرقی نمی‌کند به چه تیمی بخوریم. به نظر من تیمی که می‌خواهد قهرمان ‌آسیا شود باید آماده بازی با هر حریفی باشد. همه تیم‌هایی هم که تا به این مرحله رسیدند آماده و خوب هستند، اما ما همه هدف‌مان کسب ستاره سوم است و برای به دست آوردن آن باید تلاش کنیم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها