گزارش تمرینات امروز استقلال در بوریرام

گلزنی فرهاد مجیدی در زمین خیس

حنیف عمران‌زاده مدافع با تجربه استقلال تیم بوریرام را تیمی سرعتی و خطرناک توصیف کرد .
کد خبر: ۵۹۷۲۷۳
عمران‌زاده: بوریرام سرعتی و خطرناک است

به گزارش جام جم ورزشی ، حنیف عمران‌زاده در مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم برای بازی با بوریرام صحبت کرد.
 *از تایلند چه خبر؟
 راه خیلی طولانی را تا رسیدن به بوریرام سپری کردیم به خاطر همین بعد از رسیدن به هتل فقط استراحت کردیم اینجا هوا خیلی شرجی و گرم است، اما ناچاریم  خود را با این شرایط سازگار کنیم تا با شرایطی خوب به مصاف بوریرام برویم.
*بازی بوریرام را هم در ورزشگاه تماشا کردید، این تیم را چقدر آماده دیدید؟
 به هر حال بوریرام یک تیم آماده نشان داد. این تیم هنوز شکستی در لیگ امسال تایلند نخورده تا همین مسئله نشان از آمادگی آن داشته باشد. به نظرم خط‌حمله بوریرام قوی است و با توجه به اینکه  آنها در بازی رفت شکست خوردند، حتما هدف‌شان گلزنی به ماست و به همین دلیل باید خیلی حواس‌مان را جمع کنیم. بوریرام یک تیم سرعتی با خط حمله قوی و خطرناک است که می‌تواند برای ما دردسرساز شود.
*می‌توانید برنده این دیدار شوید؟
 به نظرم اگر بتوانیم فوتبال حساب‌شده و با برنامه‌ای را در زمین به اجرا برسانیم حتما برنده می‌شویم و به جمع چهار تیم پایانی صعود می‌کنیم. صعود استقلال به مرحله بعد هم می‌تواند یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران باشد چرا که سال‌هاست تیمی از ایران به این مرحله نرسیده. به هر حال هدف ما کسب ستاره سوم است و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.
 *دوست دارید در صورت صعود حریف‌تان نماینده کره باشد یا عربستان؟
 برای ما فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی کنیم چرا که هدف‌مان  کسب عنوان قهرمانی است و با این شرایط باید خودمان را آماده بازی با هر تیمی کنیم.
*شکست برابر ذوب‌آهن  را فراموش کرده‌اید؟
 در آن بازی باخت اصلا حق‌ ما نبود. استقلال پرموقعیت بود،‌ اما ذوب‌آهن  روی ضدحمله‌ فقط برنامه داشت و از این طریق هم توانست به سه امتیاز برسد هرچند که داوری هم در اصفهان خیلی به ضرر ما تمام شد تا تمرکزمان را از دست بدهیم ولی به هر حال چون بازی حساس و مهمی را پیش‌رو داریم آن شکست را فراموش کردیم و همه هدف‌مان این است که با تمام قوا به مصاف بوریرام برویم.
*حرف و صحبتی دارید بفرمایید.
 فقط از مردم ایران می‌خواهم دعا کنند بتوانیم یکی از بهترین‌ بازی‌های خود را انجام دهیم. امیدوارم استقلال به دور بعد صعود کند تا دل مردم کشورمان شاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها