استقلال به اشتباه دواری باخت

قلعه‌نویی علیه 90

نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن- استقلال

قلعه نویی : قلم به دستان پاک، اسیر تبلیغات ناپاک نشوند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ۹۹درصد اهالی مطبوعات و رسانه ها پاک هستند .
کد خبر: ۵۹۶۲۲۴
قلعه نویی : قلم به دستان پاک، اسیر تبلیغات ناپاک نشوند

«امیر قلعه نویی» عصرچهارشنبه درکنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان اظهارکرد: پس از برگزاری شهرآورد تهران، عده ای ناجوانمردانه به کادرفنی دو تیم هجمه وارد کردند و این دیدار را فاقد بار فنی دانستند.
وی افزود:آمار به دست آمده از شهرآورد تهران نسبت به شهرآوردهای گذشته بهتر بود، اماعده ای با انجام تبلیغات ناپاک سعی کردند به ما فشار وارد کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بابیان اینکه«همواره به دنبال انجام بازی باکیفیت هستم» تصریح کرد: قبول دارم که شهرآورد فوتبال تهران بین تیم های استقلال وپرسپولیس انتظارات هواداران دو تیم را برآورده نکرد اما کیفیت بازی به این حد پایین نبود که عده ای وانمود کردند.
قلعه نویی ازکارشناس یکی از برنامه های ورزشی سیما به عنوان کارشناس پس از بازی نام برد و افزود: هنر این افراد این است که پس از دیدارها کارشناس می شوند، اما قبل یا در حین بازی، هنر پیش بینی یا کارشناسی فنی را ندارند.
وی افزود: فرهنگ ترس از باخت را همین کارشناسان که پس از دیدارهای فوتبال در سیما ظاهر می شوند در فوتبال ایران آوردند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ابتدای سخنان خود کشته شدن بیش از ۴۰ نفر از هموطنان را در تصادف دلخراش اتوبان قم - تهران به مردم اصفهان و یزد و خانواده های آنها تسلیت گفت.
وی با بیان اینکه «دیدار فردا شب مقابل ذوب آهن اصفهان برای استقلال سخت است»اظهار داشت: پنج بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ضمن اینکه ذوب آهن اصفهان برغم آنکه نتیجه لازم را به دست نیاورده در دیدارهای گذشته بازیهای خوبی را ارائه داده است.
قلعه نویی ازخسروحیدری، سیاوش اکبرپور، هاشم بیک زاده و احمد جمشیدیان به عنوان مصدومان تیمش نام برد وافزود: گوران بازیکن خارجی تیم نیز دو روز است که به تمرینات بازگشته است و احتمال حضور این بازیکن در دیدار فردا ضعیف است.
وی با بیان اینکه استقلال تهران باید هفته آینده مقابل تیم بوریرام تایلند درلیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در تایلند بازی کند، اظهار کرد: از سازمان لیگ فوتبال خواستار به تعویق افتادن دیدار با ذوب آهن شدیم اما متاسفانه با این درخواست موافقت نشد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد: دیدار با بوریرام تایلند، تاثیری بر دیدار با ذوب آهن نخواهد داشت و استقلال تهران برای پیروزی مقابل ذوب آهن نهایت تلاش خود را انجام خواهد داد.
وی از«امید باصفا»به عنوان یکی از بازیکنان جوان تازه وارد تیمش نام برد و افزود: این بازیکن آتیه دار می تواند به تیم ما کمک کند اما متاسفانه رضایتنامه این بازیکن سه روز دیر برای استقلال صادر شد و گرنه از حضور این بازیکن در دیدار فردا استفاده می کردیم.
قلعه نویی درباره جایگزین مجتبی جباری در تیم استقلال نیز گفت: برای جایگزینی جباری بر روی احمد جمشیدیان حساب باز کرده ایم اما متاسفانه این بازیکن مصدوم است و با بازگشت وی خط میانی استقلال قدرت لازم را به دست می آورد.
وی تاکید کرد: چنانچه خط میانی تیم استقلال تهران نتواند انتظارات کادرفنی را برآورده کند در نیم فصل دوم یک بازیکن خوب خارجی برای خط میانی جذب خواهد شد.
تیم فوتبال استقلال تهران پنجشنبه شب در هفته نهم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر میهمان تیم ذوب آهن اصفهان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها